Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2018 23:04 - АКО НЯМАШ ЕДИНИЦАТА ТИ СИ НУЛА
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 492 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 14.01.2019 07:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

АКО НЯМАШ ЕДИНИЦАТА, ТИ СИ НУЛА!

♦♦♦♦♦♦♦

   Ето, вие сте по-малко от нищо; И това, което вършите, по-малко от нищо; Мерзост е оня, който ви избира. Исая 41:24

   Защото каква полза на човека от всичкия му труд и от грижата на сърцето му, За което се изморява под слънцето? Понеже всичките му дни са само печал, И трудовете му скръб; И още и нощем сърцето му не си почива. И това е суета. Еклисиаст 2:22-32

♦♦♦♦♦♦♦

   МЛАДИЯТ ГЕРХАРД, добър и скромен младеж, се сгодил. Тъй като бил сирак, нямал с кого да сподели радостта си. Единственият роднина бил неговия чичо. Герхард с разтуптяно от вълнение сърце влязъл в кабинета на своя чичо, който бил професор по математика и физика, и със светнало лице съобщил новината. Възрастният човек много се зарадвал и пожелал да научи нещо повече за избраницата на своя племенник.

   -ЧИЧО, намерих най-прекрасното същество на земята, момичето на моите мечти. Ако знаеш колко много я обичам, луд съм от любов по нея, само за нея мисля. Точно такава съм си я представял жената, с която ще прекарам живота си.

   Тя е прекрасна, мила, красива, усмихната като слънцето, сияел щастливия годеник. Чичото мълчаливо станал, взел един тебешир и написал една голяма нула на черната дъска. Нещо друго? Учуден от поведението на чичо си, той продължил:

   Произхожда от богато и възпитано семейство – 0

   Единствена дъщеря и наследница – 0

   Има две висши образования – 0

   Ние безкрайно се обичаме – 0

   Интелигентно еродирана – 0

   Много добра домакиня – 0

   Знае няколко езика – 0

   Образована – 0

   Възпитана – 0

   Скромна – 0

    НАСТРОЕНИЕТО МУ започнало да се понижава. Помислил си, какво му става на моя чичо?

Добре, дотук всичко е много хубаво; но кажи ми нещо по-съществено за нея; нещо, което си изпуснал? Младежът се замислил и след малко отговорил с по-спокоен дух- тя е вярваща, каза ми че обича Исус Христос повече от всичко и чете Библията. Поиска от мен и аз да чета Библията заедно с нея и да се молим на Исус Христос. Аз не и отговорих нищо, но знам, че тя чака отговор от мен. Чичото поставил една голяма единица пред нулите, и седнал на мястото си. Така с единицата пред тях, всяка нула предавала нова и все по-висока стойност на написаното число. Чичото се обърнал към племенника и му казал:     

   СЛУШАЙ МЕ ВНИМАТЕЛНО, моето момче-ако в твоя живот, по точно във вашия, няма ли я единицата (Исус), вие сте не нула, а по-малко от нищо.

   ПОГЛЕДНИ МЕ, богат съм, имам всичко, обиколил съм целия свят, видял съм много, знам няколко езика, имам няколко професорски титли, но какво от това? Виж ме добре, пред теб седи един грохнал старец, самотен, изоставен от всички близки и приятели, бъдещ мъртвец. Погледни ръцете ми как треперят, коленете ми вече не ме държат, започнах да не се усещам как се изпускам, плътта започна да ми мирише на пръст. Но благодаря на моя Бог Исус Христос, че е винаги е до мен и съм още с разума си. Когато се срещнах с Исус Христос разбрах, че всичко друго има относителна стойност. Всяка интелектуална придобивка е за 30-40 години. Всяка материална придобивка е до денят на издъхването.

♦♦♦♦♦♦♦

"Както е излязъл из утробата на майка си, Гол ще отиде пак както е дошъл, Без да вземе нещо от труда си, За да го занесе в ръката си." Еклисиаст 5:15

♦♦♦♦♦♦♦

   ВСИЧКО НА ТОЗИ СВЯТ Е ОТНОСИТЕЛНО. Не се знае в кой момент смъртта ще почука на вратата и ще ми каже, че благодатното ми време е изтекло, и идва да ме прибере. Но аз съм готов и спокоен, душата ми е спокойна и прелива от радост, защото Исус е до мен и аз съм готов да я посрещна.

♦♦♦♦♦♦♦

"А не желаем, братя, да останете в неизвестност за ония, които умират, за да не скърбите както другите, които нямат надежда. Защото, ако вярваме, че Исус умря и възкръсна, така и починалите в Исуса Бог ще приведе заедно с Него. Защото това ви казваме чрез Господното слово, че ние, които останем живи до Господното пришествие, няма да предварим починалите. Понеже сам Господ ще слезе от небето с повелителен вик, при глас на архангел и при Божия тръба; и мъртвите в Христа ще възкръснат по-напред; после ние, които сме останали живи, ще бъдем грабнати заедно с тях в облаците да посрещнем Господа във въздуха; и така ще бъдем всякога с Господа. И тъй, насърчавайте се един друг с тия думи."1Солунци 4:13-18

♦♦♦♦♦♦♦

   ОТКАКТО ПРИЕХ ИСУС ХРИСТОС и започнах да Му се моля, и да чета Библията, живота ми се промени и придоби смисъл. И аз като Павел мога да кажа:

♦♦♦♦♦♦♦

"Но това, което беше за мене придобивка, като загуба го счетох за Христа. А още всичко считам като загуба заради това превъзходно нещо - познаването на моя Господ Христос Исус, за Когото изгубих всичко и считам всичко за измет, само Христа да придобия" Филипяни 3:7,8

♦♦♦♦♦♦♦

   ОТКАКТО ГО ПРИЕХ, аз и Исус Христос сме винаги заедно. Никога не ме е оставил. Където и да ходя, каквото е да правя, винаги Го каня да дойде и да бъде с мен. Сега разбираш ли защо аз не се страхувам от смъртта? Защото живота ми е скрит в Христа и Той е винаги до мен. Той ме пази и управлява живота ми. Погледни какъв мир и спокойствие е изписано на лицето ми. Кой мислиш ми го дава това спокойствие? Знай, Исус Христос ми е необходим и не ми е в тежест. Колкото повече наближава края на моя живот, осъзнавам това все повече. Душата ми прелива от радост, че съм Го приел като Бог, Спасител и вярвам в Него. Вярвам, че Исус е Твореца на всичко и Той го поддържа. Вярвам и разбирам, че животът ми не свършва със смъртта и повече няма да ме има. Защото колкото повече човек остарява, толкова повече разбира, че от нищо няма нужда и нищо не може да го зарадва. Когато човек остарее разбира, че единственото нещо, което му трябва е да се хване здраво за Исус Христос и да повярва в Неговите обещания, и така да се подготви за срещата със смъртта. Прав е Соломон, когато е записал думите:

♦♦♦♦♦♦♦

"Нека чуем краят на цялото слово: Бой се от Бога и пази заповедите Му, Понеже това е всичко за човека; Защото, относно всяко скрито нещо, Бог ще докара на съд всяко дело, Било то добро или зло."Еклисиаст 12:13,14  

♦♦♦♦♦♦♦

  РАНО ИЛИ КЪСНО ЧОВЕК ЩЕ СЕ СРЕЩНЕ СЪС СЪЗДАТЕЛЯ СИ. Разбери синко, откакто започнах да се моля на Исус Христос да ме пази и да ръководи живота ми и да чета Библията, все повече се чувствам като гост на тази земя. Вярвам, че някой ден всичко това на тази земя ще свърши и ще трябва да се прибера у дома при моя Бог и Баща. Душата ми прелива от радост при тези мисли. Синко, запомни, човек се ражда гол и нищо не донася, гол си отива и нищо не взема със себе си. Представяш ли си какъв мир носи тази надежда, че живота ти не свършва със смъртта, а отиваш на друго място, на по-хубаво в истинския живот; а не да си мислиш, да трепериш, да се страхуваш, че умираш и няма да те има повече никога и че живота ти свършва със смъртта? Представяш ли си какъв ужас е това? Никога повече няма да те има. Страх те е от неизвестното и смъртта, не искаш да умираш и си казваш: чакай, аз нищо не разбрах от живота! Когато умра, къде ще отида? Дотук ли свърша всичко? Какво ще стане с мен? Представяш ли си какъв ужас е това? Докато си млад, това не те вълнува и всичко ти е все едно, но благодаря на Исус Христос, че дойде от небето да ни открие пътя, истината и живот с Него и ни даде възможност за спасение. Каква радост ми дава тази мисъл, че има друг живот, истински живот; живот, който ни се дава даром, от любов! Дружбата ми с Исус Христос няма да спре със смъртта. Тя ще продължи при възкресението на мъртвите, когато Исус Христос дойде втори път, за да вземе своите деца, които още на тази земя са Го приели и са живеели с вяра в Него. Гледам хората и им се чудя как се трепят и притесняват в трупане на безсмислени, ненужни материални блага, как се надпреварват в злоба, омраза, егоизъм, завист, алчност, лицемерие и подлост! Чудя им се защо им е всичко това, когато живота е толкова кратък и безсмислен; когато всичко това един ден ще бъде унищожено от Исус Христос при Второто пришествие!

♦♦♦♦♦♦♦

"Суета на суетите, казва проповедникът; Суета на суетите, всичко е суета. Каква полза за човека от всичкия му труд В който се труди под слънцето?"Еклисиаст 1:2,3

"Понеже какво ще се ползува човек, ако спечели целия свят, а живота си изгуби? или какво ще даде човек в замяна на живота си? Защото Човешкият Син ще дойде в славата на Отца Си със Своите ангели; и тогава ще въздаде всекиму според делата му." Матей 16:2,27

♦♦♦♦♦♦♦

   КОЛКО ПО-ЛЕКО СЕ ЖИВЕЕ, когато се освободиш от всички тези излишни товари, които те разяждат отвътре и те убиват бавно. Вместо да се обичаме, прощаваме, помагаме, насърчаваме кой с каквото може и да се готвим да посрещнем достойно Господа Исус Христос, ние какво правим – самоизяждаме се и по този начин изпълняваме волята на дявола и го радваме, че е успял да ни заплете в мрежата си! Когато приключи краткия ни земен живот с мир и спокойствие в душата, с чиста съвест и радост, разбираш че не си живял напразно, а си повярвал на Исус и си вършил добри дела и тогава ще затвориш очи спокойно. Защото знаеш, че не си изпуснал шанса, благодатното си време, което ти е дал Исус Христос и не си го проиграл в глупости, а си открил тайната, че има друг живот, има Бог и Той се казва Исус Христос (надежда и спасение).

♦♦♦♦♦♦♦

" Тя ще роди син, когото ще наречеш Исус; защото Той е Който ще спаси людете Си от греховете им. А всичко това стана за да се сбъдне реченото от Господа чрез пророка който казва: "Ето девицата ще зачне и ще роди син; И ще го нарекат Емануил" (което значи, Бог с нас). "Матей 1:21-23

♦♦♦♦♦♦♦

   И НАЙ-ВАЖНОТО СИ РАЗБРАЛ, че животът не свършва със смъртта, но си подготвен да посрещнеш своя Бог, Създател и Творец. Защото какво е животът- 50,60...80 години и те отлитат като сянка, и когато наближи краят ти и вече не ти се живее и нямаш радост, и нищо не те радва и вълнува, тогава разбираш колко е кратко и безсмислено всичко? Тогава си задаваш въпроса: За какво беше всичко това? Кой ме е карал да го правя всичко това? На кого съм бил инструмент? Сега когато съм стар и никъде не ходя, и нямам желание за нищо, и всичко е избледняло в мен и ми е много тъпо, сиво, безинтересно, и вече никой не се сеща за мен, си казвам: вече нищо не ме интересува... Това ги очаква всички, които нямат вяра в Исус Христос, нямат цел, надежда и спасение. Когато дявола разбере, че ти не му вършиш повече работа те оставя, защото си му безинтересен и ненужен; само си губи времето с теб. Той моментално хвърля погледа си към друг, докато го омотае и него в примките си с големи обещания и лъжи. И това продължава безкрай, докато Исус Христос не дойде да реши този всемирен проблем един път завинаги, да унищожи дявола, злото, причината за всички мъки и страдания по земята. Синко, Бог Исус Христос те обича много. Вижда, че ти си добър, искрен и честен. Той не ти предлага само красива и добра жена. Той ти предлага да повярваш в Него, да Го приемеш като Бог и Спасител и да се подготвиш достойно да посрещнеш Неговото идване. Той иска да ви пази, закриля, защитава от дявола и злите хора. Един ден, когато живота ти приключи с вяра в Него на тази земя, Той ще дойде да те вземе с всички останали Негови деца на третото небе, където е Рая.

♦♦♦♦♦♦♦

АКО НЕ ГО ПРИЕМЕШ ИСУС и не повярваш в Него, какво печелиш или губиш?

КОЙ ЩЕ ПАЗИ семейството, децата ти от дявола, демоните и злите човеци?

КОЙ ЩЕ ВИ ПОМАГА, когато дойдат трудности, мъки и заплахи?

КОЙ ЩЕ ВИ ПОМАГА да излезете от трудностите?

КОЙ ЩЕ БЪДЕ ДО ВАС, когато сте болни?

КОЙ ЩЕ БЪДЕ ДО ВАС, когато умирате?

КОЙ ЩЕ ВИ УТЕШАВА?   

МОЖЕ ЛИ ДА МИ ОТГОВОРИШ?

♦♦♦♦♦♦♦

   ИЛИ СИ МИСЛИШ: аз сега съм млад, да си поживея, а като остарея ще му мисля; каквото за всички такова и за мен-има и старчески домове. Но ти едно забравяш, че животът без Исус Христос е жив ад, безсмислен, суетен, празен, една нула.

   ДОКАТО СИ ЗДРАВ можеш да философстващ колкото си искаш и да предлагаш какви ли не заключения относно смисъла на живота, но когато разбереш, че живота ти приключва, тогава разбираш празнотата на цялата си философия. Разбираш, че дори щастието на целия свят не може да осмисли загубата на твоя живот! На твоя живот!

  АЗ ТЕ МОЛЯ ДНЕС, сега, превърни Бог Исус Христос в свой житейски духовен приоритет; а Той от Своя страна гарантира за всичко останало.   

   ПОМНИ, НАЙ-ГОЛЯМАТА ЦЕННОСТ, най-голямото съкровище, което можем да намерим в този свят е Исус Христос.

♦♦♦♦♦♦♦

" И свидетелството е това, че Бог ни е дал вечен живот, и че тоя живот е в Сина Му. Който има Сина, има тоя живот; който няма Божия Син, няма тоя живот. "1 Йоан 5:11,12

  ♦♦♦♦♦♦♦

   КОЙТО ИМА В ЖИВОТА СИ ИСУС ХРИСТОС, той има всичко, който няма Исус е загубен.

♦♦♦♦♦♦♦

"Но това, което беше за мене придобивка, като загуба го счетох за Христа. А още всичко считам като загуба заради това превъзходно нещо - познаването на моя Господ Христос Исус, за Когото изгубих всичко и считам всичко за измет, само Христа да придобия" Филипяни 3:7,8

   ♦♦♦♦♦♦♦

   СЛЕД ВСИЧКО ТОВА, което ти разкрих, помисли на коя страна ще застанеш; и кой ще избираш да те ръководи и пази през целия ти живот?

♦♦♦♦♦♦♦




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1073625
Постинги: 1119
Коментари: 19
Гласове: 715
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930