Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2018 18:13 - 4-ЛЕОНАРДО ДА ВИНЧИ (1452-1519)
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1202 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 28.11.2018 12:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
4-
ЛЕОНАРДО ДА ВИНЧИ (1452-1519) знаменит италиански архитект, физик, анатом, математик, изобретател, инженер, скулптор и художник от епохата на Ренесанса. За него се казва, че е първообраз на ренесансовия  човек и всеобхватен гений. Създател на науката хидравлика Леонардо да Винчи е един от най-гениалните изобретатели на всички времена. Той е изобретил подводницата, самолета, парашута, хеликоптера и мн. др.

♦♦♦♦♦♦♦

♦ Подчинявам се на Тебе, Боже, Който си ме създал, преди всичко заради любовта, която аз - с целия си разум - би следвало да Ти даря и същевременно заради това, че Ти си пълновластен господар на нашия живот. За Тебе няма нищо мъчно.

♦♦♦♦♦♦♦

"Аз създадох земята, и сътворих човека на нея; Аз, да! Моите ръце разпростряха небето, Аз дадох заповеди на цялото му множество." Исая 45:12

♦♦♦♦♦♦♦

"О Господи Иеова; ето, Ти си направил небето и земята с голямата Си сила и с простряната Си мишца; няма нищо мъчно за Тебе"

♦♦♦♦♦♦♦

"Ето, Аз съм Господ, Бог на всяка твар; има ли нещо мъчно за Мене?" Еремия 32:17 32:27

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Правилно си казал Боже: думите ти са правилни и истини.

♦♦♦♦♦♦♦

"Човека без Тебе е не нищо, а по-малко и от нищо" Исая 41:24.

♦♦♦♦♦♦♦

"Отделени от Мене, не можете да сторите нищо." Йоан 15:5

♦♦♦♦♦♦♦

"Вижте сега, че Аз съм Аз, И освен Мене няма Бог; Аз убивам и Аз съживявам, Аз наранявам и Аз изцелявам; И няма кой да избавя от ръката Ми. Защото дигам ръката Си към небето И казвам: Заклевам се във вечния Си живот" Второзаконие 32:39,40

♦♦♦♦♦♦♦

"Аз Господ умъртвявам човека, и Аз Господ  съживявам човека; Аз Господ свалям човека в ада, и Аз Господ възвеждам от ада. Аз Господ осиромашавам човека, и Аз Господ обогатявам човека; Аз Господ  смирявам човека, и Аз Господ въздигам човека. Аз Господ въздигам бедния от пръста, и Аз Господ възвишавам сиромаха от бунището, за да го направя да седнат между князете, и да наследи славен престол; Защото стълбовете на земята са на Господа, Който и постави на тях вселената."1Царе 2:6-8

♦♦♦♦♦♦♦

♦" Както Бог е сътворил човека по Свой образ и подобие, така и художникът създава своите картини, които винаги носят отпечатъка на твореца, който ги е създал.”

♦♦♦♦♦♦♦

♦"И Бог каза: Да създадем човека по Нашия образ, по Наше подобие; и нека владее над морските риби, над небесните птици, над добитъка, над цялата земя и над всяко животно, което пълзи по земята. И Бог създаде човека по Своя образ; по Божия образ го създаде; мъж и жена ги създаде. "Битие 1:26,27

♦♦♦♦♦♦♦

♦" Вие мислите, че тялото е едно прекрасно творение. Но в действителност то е нищо в сравнение с душата, която го населява. Душата е творението на Бога."

♦♦♦♦♦♦♦

"Ако прилепи Той сърцето Си само към Себе Си, И оттегли към Себе Си Духа Си и дишането Си, То ще издъхне заедно всяка плът, И човекът ще се върне пак в пръстта."Йов 34:14,15

♦♦♦♦♦♦♦

"Защото няма да се съдя с човеците вечно, Нито ще бъда винаги гневен; Понеже тогаз биха примрели пред Мене Духът и душите, които съм направил, те са Мои" Исая 57:16

♦♦♦♦♦♦♦

”Ето, всичките души са Мои; както душата на бащата, така и душата на сина е Моя; душата, която е съгрешила, тя ще умре. "Езекил 18:4

♦♦♦♦♦♦♦

♦" Лъжата е нещо толкова отвратително и злокобно пред очите на Бога, че дори ако чрез нея възхваляваме Божествените неща, тя би отнела част от славата на Бога."

♦♦♦♦♦♦♦

"И рече ми: Това е проклетията, която се простира по лицето на цялата земя; защото всеки, който краде, ще се изтреби, както се пише в него от едната страна, и всеки, който се кълне лъжливо ще се изтреби, както се пише в него от другата страна." Захария 5:3

♦♦♦♦♦♦♦

♦"А истината е толкова съвършена, че ако чрез нея възхваляваме дори и най-малките неща, те стават величествени и прекрасни. Всеки който лъже е слуга на дявола."

"Вие сте от баща дявола, и желаете да вършите похотите на баща си. Той беше открай човекоубиец, и не устоя в истината; защото в него няма истина. Когато изговаря лъжа, от своите си говори, защото е лъжец, и на лъжата баща." Йоан 8:44

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Никой не е длъжен да се възхищава на нищо и никого, а само на Единия жив Бог и Господ Исус Христос.

♦♦♦♦♦♦♦

"Оставете се от човека, в чиито ноздри е лъх; Защото за какво може да се разчита на него?"Исая 2:22

♦♦♦♦♦♦♦

"Що е човек та да е чист, И роденият от жена та да е праведен? Ето, на светите Си ангели Той не се доверява, И небесата не са чисти в очите Му; Колко повече е гнусен и непотребен човек, Който пие неправда като вода!" Йов 14:14-16

♦♦♦♦♦♦♦

♦"В действителност там, където не достигат разумните доводи, ги заменят с викове."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Ако се запасиш с търпение и проявиш старание, то засетите семена на знанието непременно ще дадат добра реколта. Корените на учението са горчиви, но плодовете – сладки."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Укорявай приятеля си насаме, а на обществено място го възхвалявай." 

♦♦♦♦♦♦♦

♦" Искай съвет от този, който умее да побеждава самия себе си."

♦♦♦♦♦♦♦

♦" Когато критикуваш, критикувай мнението, а не автора му.

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Лош е този ученик, който не превъзхожда учителя си."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Всяко препятствие се преодолява с настойчивост."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Щастието се дава на онзи, който много се труди"

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Добре прекараният ден носи приятни сънища."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Всеки живот, добре преживян, е дълъг живот"

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Този, който не цени живота, не го заслужава"

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Гневът - това е кратковременно безумие."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Впечатлен съм от важността на действието. Знаенето не е достатъчно; трябва да прилагаме. Готовността не е достатъчна; трябва да го направим."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Опитът - това е истинският учител."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Който малко мисли, много греши."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Славата е в ръцете на труда." 

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Водата, която пипаш в реката, е последната, която е дошла и в същото време е първата, която идва. Така е и със сегашния миг."  

♦♦♦♦♦♦♦

♦" Има три категории хора: такива, които виждат; такива, които виждат като им се покаже; такива, които не виждат."

♦♦♦♦♦♦♦




Гласувай:
0



1. ladylady - maleeleee..
24.11.2018 18:24
за кого опъваш тезз чаршафии, мъри делло...мила клета баби..
где го ОпасниОт лирически, или го ..обеси на луната си..пр 100години..!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1081494
Постинги: 1121
Коментари: 19
Гласове: 717
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930