Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2018 21:28 - КОЙ ЩЕ МЕ БЛАГОСЛОВИ?
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1220 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.11.2018 21:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

imageКОЙ ЩЕ МЕ БЛАГОСЛОВИ?

   ♦Много хора ни пращат прекрасни пожелания. Винаги са били мили и внимателни. Бог да те благослови, Бог да ти даде здраве, щастие и успех. Когато човек знае истината, носи много голяма отговорност пред Исус и най-вече пред ближния. Не случайно Исус се обърна към учениците и каза:

"Идете, прочее и научете всичките народи" Матей 28:19

   ♦Интересно, какво не знаят, че трябва да бъдат научени? Ако вярват само на Библията, на Исус, и на нищо друго, ще постъпят както Библията и Исус ни учи и съветва да го правим. Исус иска правилно да си пожелава ме благословенията, за да има ефект, да има смисъл и логика. По този начин Исус иска чрез Библията и чрез тези, които знаят коя е истината да помогне и други да я практикуват, и да я предават на тези, които не знаят и не го правят по Библията. Ако някой от тях попита: а ти откъде го знаеш и си сигурен, че това е истината и така трябва да се пожелава? На тези хора трябва веднага да им се докаже и покаже от Библията къде е посочено и защо иска Исус да го правим. Само така можем да ги убедим. Когато дявола започна да атакува Исус в пустинята, Исус само това казваше: "писано е". Ако продължават по стария начин да пожелават, без да слагат името на Бог Исус, те си носят последствията, проклятието и греха.

"Да знаеш коя е истината и доброто и да не я правиш е грях". Яков 4:17 

   ♦Ако си искрен и честен в намеренията си, но си поел по неправилния път, това няма да те спаси и да ти донесе благословение, защото когато стигнеш края, ще бъдеш жестоко огорчен и разочарован.

   ♦Не случайно Исус каза в Йоан 14:6 "Исус му казва: Аз съм пътят, Аз съм истината, и Аз съм животът; никой не може отиде при Отца, освен само чрез Мене".

   ♦Исус е поставил този истински пътен знак с цел за наше добро, за да не се заблуждаваме и да си мислим, че постъпваме правилно.  

   ♦Не случайно Бог казва в Притчи 14:12 "Има път, който се вижда прав на човека, Но краят му е пътища към смърт".

   ♦Исус ни учи как правилно да се изразяваме, когато искаме да пожелаем и да благословим някой. Целта е този, който ще чуе и получи благословенията, да усети истината, че има логика, и да почувства присъствието на Исус. Защото по този начин погледа му ще бъде насочен към Исус, и той ще знае, че Исус ще го благослови и ще бъде до него и неговото семейство.

   ♦На него му е показано коя е единицата-Исус:

"Аз Исус съм пътят, Аз Исус съм истината, и Аз Исус съм животът, Аз Исус съм живата вода, Аз Исус съм хляба на живота, Аз Исус съм алфа и омега, Аз Исус съм началото и края, Аз Исус победих смъртта, Аз Исус съм възкресението, Аз Исус съм светлината в тъмнината, Аз Исус победих дявола и демоните, Аз Исус съм Спасителя на света, Аз Исус съм единствения Бог и няма друг освен Мене".

♦Исус иска чрез нас, които знаем истината и четем Библията, да покаже на заблудения и изстрадал народ кой е източника на благословенията и кой ги дава - Исус и никой друг. Целта на Исус е да може да почувстват разликата между истинското и фалшивото (традиционното) пожелание. Това, което Исус ни учи е: смисленото, логичното, истинското, Библейското пожелание. Библията ни учи да не споменаваме само Бог, защото и дявола също се има за Бог. Ако споменаваме само Бог, без името на Исус, ние викаме дявола. Много хора не знаят тази истина, че дявола също се има за Бог. Понеже ние знаем тази истина, носим отговорност. Исус иска чрез нас да им я открием и на тях.

"За тия, невярващите, чиито ум богът на тоя свят е заслепил, за да ги не озари светлината от славното благовестие на Христа, Който е образ на Бога".2Коринтяни 4:4

"И аз рекох: Кой си Ти, Господи? А Господ рече: Аз съм Исус, Когото ти гониш. Но стани и се изправи на нозете си, понеже затуй ти се явих, да те назнача служител на това, че си Ме видял и на онова, което ще ти открия, като те избавям от юдейския народ и от езичниците, между които те пращам, да им отвориш очите, та да се обърнат от заблудата и тъмнината към светлината, и от властта на сатана към Бога, и да приемат прощение на греховете си и наследство между осветените, чрез вяра в Мене". Д.Ап 26:15-18  

   ♦Много хора, когато им пожелаеш някакво благословение ти благодарят "дай Боже". Да, но и дявола е Бог! Оригинала е да се каже: "дай Боже, Исус да ме благослови". Какво ще кажеш за това, има ли разлика? Естествено, че има, и тя е огромна! След като има толкова много богове, кой от тях ще ми даде благословението? Това е целта на дявола, да държи хората в заблуда. Друг ти пожелава: "да си здрав и жив, щастие и благополучие на теб и цялото ти семейство", и си тръгва доволен. Ако го попиташ: кой ще ми даде всички тези твои пожелания, изведнъж се заковава, онемява, защото никой досега не му е задавал този въпрос и не знае какво да отговори. Ами... не знам. Тогава защо ми пожелаваш нещо, което няма стойност, няма смисъл, няма логика? Много хора не знаят, че нашия Бог си има име-(Исус). Исус иска първо да споменаваме неговото име-Исус, защото е Бог и означава Спасител.

   ♦Не е случайно, че ангела каза на Мария:

"Тя ще роди син, когото ще наречеш Исус; защото Той е Който ще спаси людете Си от греховете им. "Ето девицата ще зачне и ще роди син; И ще го нарекат Емануил"(което значи, Бог с нас)"Матей 1:21,23

   ♦Това прекрасно име Исус, което дявола най-много мрази и не желае да се споменава. Марко 1:23,24

   ♦Единственият, който може да прощава грехове е само Исус. Лука 5:18-24

   ♦Благословенията идват и се дават лично само от Исус. Йоан 8:36

   ♦Спасението се дава и получава само от Исус. 1Йоан5:11,12

   "Един ден, когато Петър и Иоан отиваха в храма в деветия час, часът на молитвата, някои носеха един човек куц от рождението си. Него слагаха всеки ден при тъй наречените Красни врата на храма, да проси милостиня от ония, които влизаха в храма. Той, като видя Петра и Иоана, когато щяха да влязат в храма, попроси да му се даде милостиня. А Петър, с Иоана, се взря в него и рече: Погледни ни. И той внимаваше на тях, като очакваше да получи нещо от тях. Но Петър рече: Сребро и злато аз нямам; но каквото имам, това ти давам; в името на Исуса Христа Назарянина, [стани и] ходи. Д.Ап 3:6

   "Да знаете всички вие и всичките Израилеви люде, че чрез името на Исуса Христа Назарянина, Когото вие разпнахте, Когото Бог възкреси от мъртвите, чрез това име тоя човек стои пред вас здрав". Д.Ап 4:10

   "Петър намери един човек на име Еней, който бе парализиран осем години,. И Петър му рече: Енее, Исус Христос те изцелява; стани направи леглото си. И веднага той стана". Д.Ап 9:33,34

   "Петър изкара всички навън, коленичи та се помоли, и се обърна към тялото и рече: Тавито, стани. И тя отвори очите си, и като видя Петра, седна. После повика светиите и вдовиците и представи им я жива. И това стана известно по цяла Иопия; и мнозина повярваха в Господа Исуса Христа". Д.Ап 9:40-42

   "И един ден, като отивахме на молитвеното място, срещна ни една мома, която имаше предсказателен дух и чрез прокобяването си докарваше голяма печалба на господарите си. Тя вървеше подир Павла и нас та викаше, казвайки: Тия човеци са слуги на Всевишния Бог, които ви проповядват път за спасение. Това тя правеше много дни наред. А понеже твърде дотегна на Павла, той се обърна и рече на духа: Заповядвам ти в името на Исуса Христа да излезеш от нея. И излезе в същия час". Д.Ап 16:16-18

   "Тогава началникът поиска светила, скочи вътре, и разтреперан падна пред Павла и Сила; и изведе ги вън и рече: Господа, що трябва да сторя, за да се спася? А те казаха: Повярвай в Господа, Исуса [Христа], и ще се спасиш, ти и домът ти". Д.Ап 16:29-32

   "Защото, нито Отец не съди никого, но е дал на Сина да съди всички, за да почитат всички Сина, както почитат Отца. Който не почита Сина, не почита Отца, Който Го е пратил". Йоан 5:22,23

   "И ето волята на Този, Който Ме е пратил: от всичко, което Ми е дал, да не изгубя нищо, но да го възкреся в последния ден. Защото това е волята на Отца Ми: всеки, който види Сина и повярва в Него, да има вечен живот, и Аз да го възкреся в последния ден". Йоан 6:39,40

   "Отец люби Сина и е предал всичко в Неговата ръка. Който вярва в Сина има вечен живот; а който не слуша Сина няма да види живот, но Божият гняв остава върху него". Йоан 3:33

   ♦Пожеланията към всички познати се правят с цел, хем Исус да ги  благослови чрез теб и мен, хем Исус да им обърне вниманието и погледа към Него, за да разберат от кого и чрез кого се получават всички благословения. Точно тази истина дявола крие от хората, да си пожелават какво ли не, само да не слагат Исус на първо място и да не споменават името на Исус, защото го мрази и ненавижда. По този начин показваш на дявола и на целя всемир, че една секунда не можеш без Исус и Исус е всичко за тебе. "Защото всичко е от Исус, чрез Исус и за Исус. Нему да бъде слава до векове". Римляни11:36

   Ето истинското и Библейско пожелание: слагам първо Исус, (единицата пред тебе) и тогава си позволявам, аз грешника, недостойния, невзрачната, микроскопична прашинка, да ти пожелая нещо и започвам да нареждам не празни нули 0000000, а слагам първо Исус, Той да те благослови и да ти ги даде. Кой съм аз, че да те благославям и да се имам за велик, когато потта ми мирише, кръвта ми не е чиста, не ми върви в живота, забравям, не съм постоянен, страхлив съм, притеснителен, неоправен! Тогава какво зная? Такъв като мене трябва малко да е смирен и да признае, че не знае много, и че не е нищо, а е по-малко от нищо. И след като съм такъв, как мога да ти давам тези благословения, като и аз съм една шепа пръст и греха ме е изродил? Като такъв, не ти ли става смешно да ти пожелавам да си жив, здрав и щастлив? С една дума да отидеш при някой свещеник и да го помолиш: Отче, моля те, благослови ме, а той е пиян; или е някой надут первезник, или е някой педал, както чуваме напоследък, че е пълно с такива в църквата. Има много да чакаш да получиш благословение. Напротив, ще получиш проклятие, защото самия аз нося в себе си проклятието. "Наистина няма праведен човек на земята, Който да струва добро и да не греши". Еклисиаст7:20

"Както е писано: - "Няма праведен ни един; Понеже всички съгрешиха и не заслужават да се прославят от Бога" Римляни 3:10,23

"Повечето човеци разгласяват всеки своята доброта; Но кой може да намери верен човек? Кой може да каже: Очистих сърцето си; Чист съм от греховете си? Притчи 20:6,9

    ♦Първо-той не е отче. "Но вие недейте се нарича учители, защото Един е вашият Учител, а вие всички сте братя. И никого на земята недейте нарича свой отец, защото Един е вашият Отец, Небесният. Недейте се нарича нито наставници, защото Един е вашият Наставник, Христос". Матей 23:8-10

   ♦Второ-той може само да каже: нека Исус да те благослови и да бъде с тебе там, където ще ходиш.       

   ♦Няма никакво значение, че съм ти пожелал добри неща. Оригинала е този: пожелавам Исус да те благослови, Исус да те пази, Исус да те закриля, Исус да ти даде мир, Исус да ти даде спокойствие в душата на теб и цялото ти семейство, Исус да ти бъде предна и задна стража при излизане и влизане. Само тогава ще имаш мир, здраве и благословение, защото едно от имената на Исус е Мир.

"Така да възлагате Името Ми върху всички; и Аз ще ги благославям. Числа 6:27

   ♦Волята на Исус е от моята и твоята грешна уста да излиза святото Му име, и така да го предаваме на грешника, за да може и той да разбере, за да бъде благословен от Исус. Така Исус иска да благославяме:

Исус да те благослови, да ти бъде предна и задна стража на теб, и на цялото ти семейство.   

Исус да бъде с теб навсякъде - при излизане и влизане.

Всичко друго са нули, празни думи, празни приказки, празни пожелания и чешене на езика  (дрън, дрън).

Кой ще ми даде спокойствието и мира през веселите празници, ако го няма Исус? Бог. Но, кой Бог?

Кой ще ме пази от дявола, демоните и злите човеци, ако го няма Исус? Бог. Но, кой Бог?

Кой ще ми даде благословенията, ако го няма Исус? Бог. Но, кой Бог?

   ♦Не случайно Исус казва в Еремия 17:5 "Така казва Господ: Проклет да бъде оня човек, Който уповава на човека".

   ♦Някои така разсъждават: това не е толкова важно, важното е че се пожела там нещо набързо. Нали  така се пожелава на големи празници?

   ♦Знаеш ли какво казва Бог в Еремия 48:10 "Проклет да бъде оня човек, който върши делото господно небрежно (през пръсти)"

   Такъв може да ти донесе проклятие, понеже не го прави от сърце. Ако знаеш, че такъв е лош, по-добре не се спирай да ти пожелава нищо. Ако бърза да ти пожелае нещо веднага кажи: Исусе, пази ме от този човек, че знае ли се кой е, какъв е, и какво носи в душата си? Ти имаш това морално право да сложиш преграда между него и тебе. Ти решаваш да ми пожелаеш някакви благословения, но без да споменаваш Исус, само слагаш Бог и си мислиш, че си направил нещо. Знаеш ли какво правиш? С една дума ти ме пращаш за зелен хайвер: пожелаваш ми приятно пазаруване в Метро, но не ми даваш никакви пари. Аз ще напълня количката с продукти, но с какво ще платя?- С нули. Няма ли да ми се помрачи приятното пазаруване, след като нямам единицата?-Парите. Ти хубаво ми пожелаваш весели празници, но кой ще ме закриля по времето на празниците, за да не ми помрачи дявола настроението? Кой ще ме пази и закриля от дявола, след като аз живея в неговата планета и неговото царство? Той много добре знае, че краят му е много близо.

"И свален биде големият змей, оная старовременна змия която се нарича дявол и сатана, който мами цялата вселена; свален биде на земята, свалени бидоха и ангелите му заедно с него. Затова, веселете се, небеса и вие, които живеете в тях. Но горко на вас, земьо и море, защото дяволът слезе у вас много разярен, понеже знае, че му остава малко време."Откровение 12:9,12

   ♦Дявола е много озлобен, целта му е да прекъсне връзката ни с Исус, и така да загубим радостта, мира и спокойствието си.

"Бъдете трезвени, будни. Противникът ви, дяволът, като рикаещ лъв обикаля, търсейки кого да погълне." 1Петрово 5:8

   ♦Кой ще ме пази и ще е до мен, за да не ме притеснява дявола през тези весели празници? Кой ще ме закриля от дявола и ще му каже: остави го на мира, той е мой, мен ме повика, моето име спомена?- Исус. Когато го няма Исус е показателно, че никой няма до мен. Аз съм къща без врати, и без ограда. Боже пази България. Кой от многото богове ще пази България? Помисли и си отговори. Нали всички се молят за България на Бога? Защо тогава България е на първо място по всичко: безверие, смъртност, бедност, корупция, нещастие, мизерия, злоба, завист, алчност и още много други извращения? Най-много врачки и екстрасенси има в България. Обърни внимание, българина за какво най-много мисли и говори? За секс и за  пари. Къде е вярата в Исус? Ето защо България няма и то никога няма да се оправи, а напротив все повече ще затъва, защото го няма Исус, да ни пази и благославя. На Неговото място слагаме Бог, но кой Бог? Докъде ще ни доведе този Бог? Тежко и горко на българина!

"Защото, ако изповядаш с устата си, че Исус е Господ и Бог, и повярваш със сърцето си, че Бог Го е възкресил от мъртвите ще се спасиш. Защото със сърце вярва човек и се оправдава, и с уста прави изповед и се спасява. Защото писанието казва:"Никой, който вярва в Исус, не ще се посрами"Рим10:9-11

   ♦Павел вярваше само в Бога, но мразеше Исус и убиваше християните. Евреите вярваха само в Бог, но мразеха Исус и християните. Живота на Павел се промени и ни учи да слагаме първо Исус преди всичко друго, защото Той е истината и живота.

"Исус му казва: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене."Йоан 14:6

   Обърнал ли си внимание как всички от парламента влизат в храма, прекръстват се и казват: "Бог да ме благослови". Друг се прекланя пред някой светия; или започва да целува някоя икона, доволен, радостен, щастлив и усмихнат, но външно смирен, кротък, с наведена глава излиза навън, защото го чака скъпата лимузина и бърза да се скрие, да не би някой да го гръмне. Колко лека и евтина вяра, която се състои от няколко кръста и целуване на някоя икона! И с това  вярва, че е опростен - няма Исус, няма Библия, няма изповед, няма желание за вечен живот! Абе, аз да си поживея тук хубавичко на гърба на простия и глупав народ, че знае ли се другия мандат дали ще ме изберат глупаците! Ех, горките, ако знаят какво е казал Исус за тях?

"Дойдете сега, вие богатите, плачете и ридайте поради бедствията, които идват върху вас. Богатството ви изгни, и дрехите ви са изядени от молци. Златото ви и среброто ви ръждясаха; и ръждата им ще свидетелствува против вас и ще пояде месата ви като огън. Вие сте събирали съкровища в последните дни. Ето, заплатата за работниците, които са жънали нивите ви, от която ги лишихте, вика; и виковете на жетварите влязоха в ушите на Господа на Силите. Вие живяхте на земята разкошно и разпуснато, угоихте сърцата си като в ден на клане. Осъдихте, убихте Праведния; и Той не ви се противи. "Яков 5:1-6

   ♦Павел ни учи как да отговаряме когато ни питат, и да не се срамуваме да се хвалим с името на Исус.

   ♦Как си със здравето? Благодаря на Исус, добре съм. Така ти слагаш на първа позиция Исус и показваш на дявола и на всеки, кой искаш, кой обичаш и кой си избрал да е с теб. Показваш на всички кой ти е най-мил и скъп, кой ти е помагал, за да си добре. 

   ♦Ще се видим ли  утре? Ако е рекъл Исус и съм жив и здрав, с негова помощ ще се видим.

   ♦Ще направиш ли това, което те помолих? Ако е рекъл Исус и съм жив и здрав ще го направя.

   ♦Утре ще дойдеш ли? Ако е рекъл Исус и съм жив и здрав ще дойда.

   ♦Много хора го знаят, но нямат практика или се срамуват.

Исус каза: "Защото ако се срамува някой поради Мене и поради думите Ми в тоя блуден и грешен род, то и Човешкият Син ще се срамува от него, когато дойде в славата на Отца Си със светите ангели."Марко 8:38

   ♦Започни да го казваш и ще се убедиш, че те е срам. По-лесно ще ти е да кажеш Бог или Господ, отколкото Исус. Запитай се защо е така?

   ♦Слава на Исус Христос, че го имаме, защото без Исус сме не нищо, а по-малко и от нищо!

"Ето, вие сте по-малко от нищо; И това, което вършите, по-малко от нищо; Мерзост е оня, който ви избира."Исая 41:24

   ♦Павел казва в Галатяни:

"Даже и ангел да дойде и започне да поучава,  но няма ли  го в словото, не го ли е казал Исус, и ангела не го слушайте. Галатяни 1:1-8

   ♦Да си пожелаваме Исус да ни благослови с присъствието си. Да обичаме само Исус, да вярваме само на Исус и да се молим само на Исус Христос; защото само Исус може да спасява и да прощава грехове. Една жена ми прати някакво сухо пожелание, безсмислено и без всякаква логика. Това е нейното пожелание към мен с много 0000000, без единицата Исус. 

Крaси, пожелавам нa тебe и цялото ти семейството, да сте живи, здрави и щастливи. Некa любовтa прелива в сърцaтa ви един към друг, и дa нaпрaвлявa делaтa и мислите ви. Аз я попитах: Но за коя любов става въпрос, и кой ще ми я даде тази любов, след като живея в планетата на дявола, а той командва телата и душите ни? Дрън, Дрън, празни приказки... чакай от умрял писмо. Не усещаш ли че изпускаш най-важното-единицата (Исус)? Славa да бъде нa Исус Христос, който е извор на благословенията!

"Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него, той дава много плод; защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо."Йоан 15:5

   ♦Помисли, има ли логика, че без Исус няма как да бъдем щастливи?  Едно е да сложиш Исус, който може да те благослови, а друго е без Исус. Обърни внимание на всички послания в Библията как започват. Започват с Исус Христос, и завършват с Исус Христос. Правилното пожелание е следното: Слага се първо името на този, който може да ти даде благословенията, а това е Бог Исус Христос. Пример:

Честито Възкресение Крaси, пожелавам ти Исус Христос да е с тебe и цялото ти семейството. Некa любовтa на Исус Христос да прелива в сърцaтa ви и дa нaпрaвлявa делaтa и мислите ви. Славa нa Христос! Амин Исусе




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1080927
Постинги: 1121
Коментари: 19
Гласове: 717
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930