Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2019 21:14 - ВЕДНЪЖ ЗАГУБИТЕ ЛИ МЕ...
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ВЕДНЪЖ ЗАГУБИТЕ ЛИ МЕ...

ИМАЛО ЕДНО ВРЕМЕ трима верни и неразделни другари.

КАЗВАЛИ СЕ Любов, Приятелство и Доверие…

КОГАТО БИЛИ ТРИМАТА ЗАЕДНО, всичко било прекрасно. И така било, докато не се наложило един ден Любовта да замине по работа. Нямало как, дългът я зовял. Но преди да се раздели с приятелите си, тя ги уверила:

– КОГАТО ВИ ДОМЪЧНЕЕ МНОГО ЗА МЕН, потърсете ме, аз няма да съм чак толкова далече. Там където видите някоя двойка да се гледа с желание и копнеж в очите, знайте, че там ще съм и аз – рекла Любовта и тръгнала…

– Е, ЩОМ Е ТАКА ДОБРЕ ЩЕ Е И АЗ ДА ПОЕМА КЪМ МОИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ – казало след малко Приятелството на Доверието. Но ти не се притеснявай, когато имаш нужда от мен, лесно ще ме намериш. Там където видиш двама човека, които и в плача, и в смеха си са заедно, знай че с тях съм и аз…

ДОВЕРИЕТО ОТВОРИЛО УСТА И ПОНЕЧИЛО ДА КАЖЕ НЕЩО НА СБОГУВАНЕ, но… Приятелството вече си било тръгнало, без да чуе последните думи на другаря си, и заминало надалече… ТОГАВА ДОВЕРИЕТО, останало съвсем само, тихичко прошепнало сякаш повече на себе си:

– А МЕН, ВЕДНЪЖ ЗАГУБИТЕ ЛИ МЕ, ПОВЕЧЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА МЕ НАМЕРИТЕ…




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1058117
Постинги: 1101
Коментари: 19
Гласове: 698
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031