Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2019 14:51 - НИКОГА НЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯМЕ, ЧЕ ЖИВОТА НИ ЗАВИСИ ОТ ИСУС
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 339 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

НИКОГА НЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯМЕ, ЧЕ ЖИВОТА НИ ЗАВИСИ ОТ ИСУС

♦♦♦♦♦♦♦

ХВАЛИ СЕ С ИСУС ХРИСТОС НЕ С ЧОВЕЦИ

♦♦♦♦♦♦♦

ДАВИД КАЗВА:

"ВИНАГИ ТУРЯМ ГОСПОДА ПРЕД СЕБЕ СИ; Понеже Той е от дясно ми, аз няма да се поклатя"Псалми 16:8

"МОИТЕ ОЧИ СА ВИНАГИ КЪМ ГОСПОДА, Защото Той ще измъкне из мрежата нозете ми." Псалми 25:15

"ЗАЩОТО ЧУЖДЕНЦИ се подигнаха против мене, И насилници търсят душата ми; Не поставиха Бога пред себе си." Псалми 54:3

СОЛОМОН КАЗВА:

"СЪРЦЕТО ТИ ДА НЕ ЗАВИЖДА НА ГРЕШНИТЕ, Но да пребъдва в страх от Господа цял ден" Притчи 23:17

ИСУС ХРИСТОС КАЗВА:

"КОЙТО НЕ Е С МЕНЕ, той е против Мене; и който не събира с Мене, разпилява."Матей 12:30

"ПРОЧЕЕ, АКО СИНЪТ ВИ ОСВОБОДИ, ще бъдете наистина свободни."Йоан 8:36

"ОТДЕЛЕНИ ОТ МЕНЕ, не можете да сторите нищо."Йоан 15:5

"И ТЪЙ, ВСЕКИ, който изповяда Мене пред човеците, ще го изповядам и Аз пред Отца Си, Който е на небесата." Матей 10:32

"ЗАЩОТО АКО СЕ СРАМУВА НЯКОЙ ПОРАДИ МЕНЕ и поради думите Ми в тоя блуден и грешен род, то и Човешкият Син ще се срамува от него, когато дойде в славата на Отца Си със светите ангели." Марко 8:38

"А КОЙТО МЕ ПРОПУСКА ОНЕПРАВДАВА СВОЯТА СИ ДУША; Всички, които мразят мене, обичат смъртта." Притчи 8:36

ПАВЕЛ КАЗВА:

"НЕ КАЗВАМ ТОВА ПОРАДИ ОСКЪДНОСТ; защото се научих да съм доволен в каквото състояние и да се намеря. Зная и в оскъдност да живея, зная и в изобилие да живея; във всяко нещо и във всички обстоятелства съм научил тайната и да съм сит, и да съм гладен, и да съм в изобилие, и да съм в оскъдност. За всичко имам сила чрез Онзи (Исус Христос), Който ме подкрепява." Филипяни 4:11-13

"ТЪЙ ЩОТО, КАКТО Е ПИСАНО, "който се хвали, с Господа Исус Христос да се хвали". 1Коринтяни 1:31

"ПОНЕЖЕ ВСИЧКИ ВИЕ, които сте се кръстили в Христа, с Христа сте се облекли." Галатяни 3:27

"НО ТОВА, което беше за мене придобивка, като загуба го счетох за Христа. А още всичко считам като загуба заради това превъзходно нещо - познаването на моя Господ Христос Исус, за Когото изгубих всичко и считам всичко за измет, само Христа да придобия." Филипяни 3:7,8

"А КОЙТО СЕ ХВАЛИ, с Господа Исус Христос да се хвали." 2Коринтяни 10:17

"ЗАЩОТО НЕ СЕ СРАМУВАМ ОТ БЛАГОВЕСТИЕТО [ХРИСТОВО]; понеже е Божия сила за спасение на всекиго, който вярва, първо на юдеина, а после и на езичника." Римляни 1:16

"ИЗПИТВАЙТЕ СЕБЕ СИ, дали сте във вярата; опитвайте себе си. Или за себе си не познавате ли че Исус Христос е във вас, освен ако сте порицани?" 2Коринтяни 13:5

"АЗ СТАНАХ СЛУЖИТЕЛ, по Божията наредба, която ми бе възложена заради вас, да проповядвам напълно словото на Бога, сиреч, тайната, която е била скрита за векове и поколения, а сега се откри на Неговите светии; на които Божията воля беше да яви, какво е между езичниците богатството на славата на тая тайна, сиреч, Исус Христос между вас, надеждата на славата. Него ние възгласяваме, като съветваме всеки човек и поучаваме всеки човек с пълна мъдрост, за да представим всеки човек съвършен в Исуса Христа." Колосяни 1:25-28

"ЗАЩОТО НИЕ СМЕ ОБРЯЗАНИТЕ, които с Божия Дух се кланяме, и се хвалим с Христа Исуса, и не уповаваме на плътта." Филипяни 3:3

"ТЪЙ ЩОТО, чрез моето завръщане между вас, да можете поради мене много да се хвалите в Исуса Христа." Филипяни1:26

"СЪРАЗПНАХ СЕ С ХРИСТА, и сега вече, не аз живея, но Христос живее в мене; а животът, който сега живея в тялото, живея го с вярата, която е в Божия Син, Който ме възлюби и предаде Себе Си за мене."Галатяни 2:20

"ЗАЩОТО БЯХ РЕШИЛ да не зная между вас нищо друго, освен Исуса Христа, и то Христа разпнат." 1Коринтяни 2:2

"ЗА КОЯТО ПРИЧИНА И СТРАДАМ. Но не се срамувам; защото зная в Кого съм повярвал (Исус Христос), и съм уверен, че Той е силен да опази до оня ден онова, което съм му поверил."2Тимотей 1:12              




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1071743
Постинги: 1117
Коментари: 19
Гласове: 714
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930