Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2019 10:51 - МОЖЕШ ДА ИЗВАДИШ ЧОВЕКА ОТ КАЛТА, НО НЕ БИВА ДА ВАДИШ КАЛТА ОТ ЧОВЕКА
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 825 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2019 11:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 МОЖЕШ ДА ИЗВАДИШ ЧОВЕКА ОТ КАЛТА, НО НЕ БИВА ДА ВАДИШ КАЛТА ОТ ЧОВЕКА

♦♦♦♦♦♦♦

МОЖЕШ ДА ИЗВАДИШ ЧОВЕКА ОТ КАЛТА, НО НЕ БИВА ДА ВАДИШ КАЛТА ОТ ЧОВЕКА. Колкото и да ти се иска да му помогнеш, няма да можеш и не ти е дадено. Той трябва сам до го направи, като се смири и се обърне за помощ към Исус. Нашето задължение е да обръщаме погледа на пострадалия да погледне към Исус, и да го насърчаваме да отиде при Него за помощ.

"Дойдете при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя." Матей 11:28

"Който дойде при Мене никак няма да го изпъдя" Йоан 6:37

"А ти, когато се молиш, влез във вътрешната си стаичка, и като си затвориш вратата, помоли се на своя Отец, Който е в тайно; и Отец ти, Който вижда в тайно, ще ти въздаде [на яве]."Матей 6:6

"И както Моисей издигна змията в пустинята, така трябва да бъде издигнат Човешкият Син, та всеки, който вярва в Него [да не погине, но] да има вечен живот. Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот: Понеже Бог не е пратил Сина на света да съди света, но за да бъде светът спасен чрез Него. Който вярва в Него не е осъден; който не вярва е вече осъден, защото не е повярвал в името на Единородния Божий Син (Исус Христос)." Йоан 14-18

ИСУС ТРЯБВА ДА ГО НАПРАВИ. ИСУС ЗНАЕ КАК И КОГА ДА ПОМОГНЕ НА ЧОВЕКА. ЧОВЕКА НЕ МОЖЕ ДА ГО НАПРАВИ САМ.

"Прочее, ако Синът ви освободи, ще бъдете наистина свободни." Йоан 8:36

" Понеже Човешкият Син дойде да потърси и да спаси погиналото."Лука 19:10

ЧОВЕКА Е ГРЕШЕН, окаян, болен, слаб, покварен, страхлив, притеснителен, не оправен и здраво е вързан от дявола с вериги за него. Няма как да се освободи сам от всичко това. Трябва му помощ от горе, а не човешка. Ако човека можеше да направи един косъм от бял черен и от черен бял, това е показателно, че не е зависим и може всичко. Знае как сам да се справя в живота и не му трябва чужда помощ. Матей 5:36

"Защото не зная какво правя: понеже не върша това, което искам; но онова което мразя, него върша. Защото зная, че в мене, сиреч, в плътта ми, не живее доброто (дявола); понеже желание за доброто имам, но не и сила да го върша. Защото не върша доброто, което желая; но злото, което не желая, него върша. Но ако върша това, което не желая, то вече не го върша аз, а грехът (дявола), който живее в мене. И тъй, намирам тоя закон, че при мене, който желая да върша доброто, злото е близо (дявола). Защото, колкото за вътрешното ми естество, аз се наслаждавам в Божия закон; но в телесните си части виждам различен закон, който воюва против закона на ума ми, и ме заробва под греховния закон, който е в частите ми. Окаян аз човек! кой ще ме избави от тялото на тая смърт (дявола)? Благодарение Богу! има избавление чрез Исуса Христа, нашия Господ. И тъй, сам аз с ума слугувам на Божия закон, а с плътта - на греховния закон." Римляни 7:15-25

ТОВА ЩЕШЕ ДА Е ПОКАЗАТЕЛНО, ЧЕ ИДВАНЕТО НА ИСУС Е БИЛО ИЗЛИШНО И БЕЗСМИСЛЕНО. Поемането на вината ни. Разпъването на кръста. Проливането на кръвта на Исус, с която плаща вината на човечеството са били напразно. 

"Ако речем, че имаме общение с Исус Христос, а ходим в тъмнината, лъжем и не действуваме според истината. Но ако ходим в светлината, както е Той в светлината, имаме общение един с друг, и кръвта на Сина Му Исуса [Христа] ни очиства от всеки грях. Ако речем, че нямаме грях, лъжем себе си, и истината не е в нас. Ако изповядваме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете, и да ни очисти от всяка неправда. Ако речем, че не сме съгрешили, правим Бога лъжец, и Неговото слово не е в нас."1Йоан 1:6-10

ИМА ТАКИВА КОИТО КАЗВАТ: НЕ Е ВЯРНО ТОВА, АЗ МОГА САМ ДА СЕ ОПРАВЯМ В ЖИВОТА И НЕ МИ ТРЯБВА НИКАКВА ПОМОЩ ОТ ЧОВЕК, А НАЙ-ВЕЧЕ ОТ ИСУС. Добре, тогава защо не оставиш греха, който те измъчва и бавно и сигурно те убива? Защо те е страх, че може да умреш? Защо се обръщаш за помощ и съвет към лекарите? На ли сам можеш всичко. Защо чукаш на дърво да не чуе дявола, когато тръгваш на път или имаш важна бизнес среща? На ли не вярваш в Бог, от какво те е страх тогава? Няма Бог, който да те съди, няма възмездие, няма наказание, няма проклятие. Какво излиза, че има дявол, но няма Бог, и той не съществува. Не се ли усещаш, че си смешен, заблуден, жалък, нещастен и окаян? Интересно, как така има дявол и се страхуваш от него да не ти навреди, затова и чукаш на дърво, въпреки че не си го видял. За теб Бог няма и Той не съществува, това те прави свободен, може да си правиш каквото си искаш, и да си живееш как то си искаш. Този, който пренебрегваш и не желаеш помощта Му ти казва:

"Ето, ти си  по-малко от нищо; И това, което вършиш, по-малко от нищо. Мерзост е оня, който те избира " Исая 41:24

ЗАМИСЛИ СЕ, ПРЕДСТАВЯШ ЛИ СИ, ти не си нищо, а по-малко и от нищо, никой, нямате, пара, лъх. Продължаваш да се правиш на велик, можещ и знаещ.

ТОВА СИ ТИ, СПОРЕД БИБЛИЯТА. ТОВА Е НАПРАВИЛ ДЯВОЛА С ТЕБ ЧРЕЗ ГРЕХА. Пръст; неблагодарен; престъпник; за съжаление; нещастник; нечестен; празнота; коварен; глупав; грешен; гнусен; прост; червей; гадина; окаян; лъжец; подъл; болен; сянка; лош; трева; гной; тъп; прах; пара; лъх; зъл; кал. Ако не вярваш, можеш сам да се убедиш от Словото на Христа. Библията не съм я писал аз, а Светия Дух.

"И това да знаете преди всичко, че никое пророчество в писанието не е частно на пророка обяснение на Божията воля; защото никога не е идвало пророчество от човешка воля, но [светите] човеци са говорили от Бога; движими от Светия Дух." 2Петрово1:20,21

ГРЕШНИКА НЯМА ТАЗИ СИЛА САМ ДА СЕ ПРИБОРИ СЪС ЗЛОТО (ДЯВОЛА) И САМ ДА СЕ ОТВЪРЖЕ И ОСВОБОДИ ОТ ПРИМКИТЕ НА ДЯВОЛА. Това може да го направи само Исус Христос чрез Неговата кръв. Исус затова и дойде да ни освободи от примките на дявола, и да ни откупи с кръвта си, като се принесе в жертва на кръста и стана наш Спасител и Изкупител.

"Към Мене погледнете и спасени бъдете всички земни краища; Защото Аз съм Бог, и няма друг."Исая 45:22

"Тя ще роди син, когото ще наречеш Исус; защото Той е Който ще спаси людете Си от греховете им. "Ето девицата ще зачне и ще роди син; И ще го нарекат Емануил" (което значи, Бог с нас)."Матей 1:21-23

"И призови Ме в ден на напаст; И Аз ще те избавя; и ти ще Ме прославиш."Псалми 50:15

"Защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо." Йоан 15:5

"Петър Му каза: Ти няма да умиеш моите нозе до века. Исус му отговори: Ако Аз не те умия нямаш дял с Мене." Йоан 13:8

"И свидетелството е това, че Бог ни е дал вечен живот, и че тоя живот е в Сина Му (Исус Христос). Който има Сина (Исус Христос), има тоя живот; който няма Божия Син, няма тоя живот.1Йоан 5:11,12image

♦♦♦♦♦♦♦




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1081947
Постинги: 1121
Коментари: 19
Гласове: 717
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930