Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2016 00:07 - Любов
Автор: vladi275 Категория: Поезия   
Прочетен: 219 Коментари: 0 Гласове:
0



 Любов 
image

Какво е любов , търсена и несподелена . Нима това е не една голяма лъжа , която аз създадох за да избягам от нея .Сякаш колкото повече я търся , толкова повече се отдалечавам от нея , колкото повече искам , толкова повече забравям да живея . Забравям , че любовта идва от живота , а не от мечтите ми . Сърцето копнее , разума разрушава  и така един водопад неспирен от самота .

Къде си ти любов ! – извиках аз  и за първи път чух отговор

В теб съм , винаги съм била с  теб ! – каза тя

Аз те търсех навсякаде  !   - казах аз

Но аз съм вътре в теб , аз съм твое творение и винаги ще бъда твоя ! 

Тогава защо се чуствам тъй самотен  и нещастен , искам моята половина от света ? – попитах аз

Греби от извора на любовта и раздавай от мен на света . Тогава ще можеш да го разбереш , тогава ще можеш да го видиш с очи необременени от тъгата и самотата  тогава ще забравиш .  – каза тя

Не разбирам !

Сега не можеш , трябва да направиш избор .- каза тя

Какъв избор ? - ……

Дали искаш да обичаш или да заспиш в тъгата и самотата !

Но аз не искам това искам да се почусвам щастлив !

Тогава просто кажи „ Аз обичам „ – каза тя

Кажи аз обичам да се уча , аз обичам приятелите си , роднините си , обичам  родината си и всичко за което се сетиш и ще започнеш да живееш ше започнеш да виждаш .  



Тагове:   живот,   любов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vladi275
Категория: Хоби
Прочетен: 7170
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031