Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2019 00:13 - ДА СПАСИМ ДЕЦАТА СИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Политика   
Прочетен: 814 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
    Ог база на Центъра между селата Парамут и Кацамун ми изпратиха много тревожна информация във връзка със Проекта за национална стратегия на детето 2019/2030 г. Информацията е взета от постинг на г/жа Радостиналасса, която косвено предупреждава за опасността, надвиснала над децата ни. В постинга й има дснимки на протестиращи майки, които искат да опазят рожбите си, носейки плакати с еднобразен текст:
    
    ЩЕ НИ ОТВЛЕКАТ ДЕЦАТА В НОРВЕГИЯ, КЪДЕТО ПЕДОФИЛИЯТА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ПО ЗАКОН.

    Ужас! Имаш си сетенце, обичаш го, идват и ти го отвличат и го изпращат в Норвегия, където педофилията е задължителна по закон. Като специалист с много голяма гросмайсторска сила в педиатрията, считам това за много опасно. Половият орган на момиченцата се развива по-късно и са възможни много големи бели, а изнасилването на момченца от възрастни мъже води до смазване на простатната им жлеза и безплодие. Не добавям страничните явления при педофилските изцепки като разцепвания, разкъсвания, охлузвания и др, но отчитам още едни фактор, за който имам неопровержима информация от Центъра - норвежците са по-надарени дори от зулусите. А какво би станало с психиката на тези наши деца, които ще ни ги отвличат в Норвегия, където педофилията е задържителна по закон.
    Нашите политиически анализатори дават един промил вероятност това да е фалшива новина, изготвена  от централите на водещите хибридна война срещу нас. Като мотиви, че такова нещо е възможно се посочва харченето на държавната помощ в централата на БСП, чиито пари са отивали за такиива плакати, за тролки, които да публикуват снимки в нета, на които да се вижда какво пише на плакатите. Основната хипотеза за опастността, надвиснала над децана ни според АНАЛизатори, социолози и политоведи са днешните управници, които искат децата ни да бъдат огвлечени в Норвегия, където педофилията е задължителна по закон. Може би най-виновните за тази опастност, надвиснала над дцата ни  са най-първиге и най-силни политически личности днес, Боко и Цвъко, които искат нашите деца да бъдат отвлечени в Норвегия, където педофилията е задължителна по закон.
   Изпълнен с тревога,  в малоуминцата ми връхлита следната мисъл:
   След като тия искат буквално да унищожат децата ни, при това такакк мъченически, защо не ги махнем, и на тяхно място да турнем Нинова и Радев, които ще спасят децата ни?Толкова е близо до ума, верното решения макар и косвено подсказано ни от една блогерка. Аз я подкрепям напълно. Доле Боко/Цвъко, горе Нинова/Радев. Може ли човек да не направи избор, гарантиращ бъдещето на децата, а това означава на страната. Нека си останат децота ни при нас вмсто да ги отвлекат в Норветия, където педофирията е задългжителна по закон. 
   Ако БСП спечели местните избори, а не ГЕРБ, нашите деца са спасени...
   Аз реших за кого да гласувам.
   



Гласувай:
5



1. geridi - Ти явно си от продажните бспта. З...
13.07.2019 00:52
Ти явно си от продажните бспта. Знаеш ли. Не ти вярвам. Дори да се случи нещо, то може да е продиктувано от вас. По ваше време е имало отвличания. Нищо не се променя. Освен това, съдейки от тук, трябва наистина да не разбираш колко глупаво беше едновремешното"момичетата си играят с кукли", както и куп др.глупости, поради които се "преродих" в писател с потенциал.
Лично мнение.
С Чернобил що такой било бе да научим със закъснение? И май безплатни почивки за онеправданите? Мисля си за щитовидната жлеза, също . Надали сме пропускали море иначе.
Та... аз гласувам ако имам нов компютър за подарък. :D С кифтета, козунаци не се лъжа. Драматично... и двете партии свързвам с лидери.
Наблюдавайки какво се случва при Меркел, искам да ти кажа, че стискам палци учителите наистина да играят ролята на семеен съветник и занапред. За Норвегия... че кой в днешно време се моли като сяда на масата? Къде е свободния избор... това ми хрумна. Децата явно са желали да имат само контролирани срещи? Какво се случва там не знам. Аз самата предупреждавам децата, че с годините ще изкуфяваме и те тр.да се научят да вземат сами правилни решения.
Аз не гласувам.
цитирай
2. nedovolen - Извън Сентровете се носи една но...
13.07.2019 06:20
Извън Сентровете се носи една ноторна констатация: нашият гласоподател е камиказде, гласува и загива, и той, и децата му.
По тази причина не гласувам и за този Сентър.
:)))
цитирай
3. geridi - Аз не гласувам, защото не вярвам на ...
13.07.2019 12:09
Аз не гласувам, защото не вярвам на никого. Всички ще омреме.:D
Виж... може и да нямаме проблеми, защото нямаме гражданство. И не мисля и да имаме. В бг бих се чувствала една идея по-сигурна, понеже мога да се обяснявам на селски, шопски и хох бг. И уж имам някакви роднини. А и манталитетът си е нашия си. То не че тук не почнах да се чувствам като у дома си, но все пак не е.
Нямам представа как се случва гейството. Но е факт, че аз помня, че съзнателно избрах да съм хетеро. Просто, защото не търсех само секс, а любов. А любовта съм я виждала и виждам като мъж с жена. С жена по-скоро бих си избрала най-добрата съквартирантка, понеже срещнах свое копие-жена, но за друго... :)не мисля, че бих била аз ако има друго. Макар че всичко е относително.
Но е факт, че ако едно дете гледа нещо непозволено и не получи адекватна информация, то по-скоро ще копира. После може да почне да мисли. Пак личен опит.
Най-вече... живея в най-добрия случай до 100.
Единственото, което искам е децата до мен, докато станат на 18. Мисля че добре разбирам случващото се. А това с липсата на термини "момиче-момче" не ме вълнува. Децата виждат разликата. Да му мислят като порастат те. Все пак.
Всъщност от заигравката с нета очаквам и най-лошото, знаеш ли?
Но съм наумила, че писаниците ми трябва да стоят тук. И така.
Аз бих искала учител - соц.работник като семеен съветник. Но не и за някакви неща, стоящи глупаво да се отнемат деца. Или в тия случаи се е спестила истина и затова стоят глупаво.
Не смятам децата си за своя собственаст, а за мои. Но те не трябва да живеят с мен завинаги и за мен. И т.н.
Тия закони са за хора, смятащи че децата тр.да са им вечно благодарни и да избират тях пред половинката си.
Е?!
В тоя ред на мисли съм за умерено вмешателство.
Доколкото гейството... на мен ми е по-скоро забавно колко още отклонения мога да видя. В тоя ред на мисли не мога да съм против. Това, което видях аз е една търпеливост у такива люде, ведър характер... абсурд е да зачеркна такива хора от живота си. По-скоро бих упорствала, че всичко е относително и някой е хетеро или хомо, защото така е решил, а не защото е. Изключвам хората с два органа. Там е друго.
Всъщност в тази графа влизат хора извън стандарта, наложен при манекените. Тоест хора с комплекси за малоценност, нуждаещи се от хора като себе си. Мистър Гей бил българин. Тук четох първо.
Така комплексите изчезват.
Та... тия работи в общи линии съм ги разбрала още в зората на пубертета. Браво на мен.
Фуубав ден
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12185488
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031