Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2018 21:03 - 3-ЛЕОН БАТИСТА АЛБЕРТИ/ 1404-1472
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 448 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.11.2018 12:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
3-
ЛЕОН БАТИСТА АЛБЕРТИ/ 1404-1472 Италиански архитект, художник, поет, лингвист, философ и музикант от епохата на Ренесанса.

"Много хора, изследвайки нашата Галактика, откриват повече и повече от нейните красоти... усещане, че има Бог. Тази страна на науката, често държи Бог жив за учените, от чиито живот Той е изчезнал. Това все пак не е доказателство. То е интуитивно чувство, че този свят и този живот трябва да значат нещо, иначе не биха били така прекрасни. Този аспект прави по-голямо впечатление на даден учен, отколкото на обикновените хора, защото той вижда подробностите, той вижда взаимодействието на молекулите, той вижда как живо мислещият човек е направен от молекули и как тези действия са във взаимоотношения.

♦♦♦♦♦♦♦

"Защото Ти си образувал чреслата ми, Обвил си ме в утробата на майка ми. Ще Те славя, защото страшно и чудно съм направен; Чудни са Твоите дела, И душата ми добре знае това. Костникът ми не се укри от Тебе, Когато в тайна се работех, И в дълбочините на земята ми се даваше разнообразната ми форма. Твоите очи видяха необразуваното ми вещество; И в твоята книга бяха записани Всичките ми определени дни, Докато още не съществуваше ни един от тях. И колко скъпоценни за мене са тия Твои помисли, Боже! Колко голямо е числото им!"Псалми 139:13-17

♦ "Ученият вижда, как звездите са се появили и как изчезват. Как тази Галактика, може да е била образувана... Тези неща го карат да мисли за Бог... Колко забележителна и тайнствена е Вселената." "Вярата не се различава много от обикновения живот на учения. Ако той нямаше вяра, че експериментите могат да се възпроизвеждат, че човешкият мозък е способен да научава повече, и че някак си нещата могат да се осмислят, той нямаше да отиде в лабораторията."

"Вкусете и вижте, че Господ е благ; Блажен оня човек, който уповава на Него." Псалми 34:8

"Опитайте Ме сега за това, Казва Господ на Силите, Дали не ще ви разкрия небесните отвори Да излея благословение върху вас" Млахия 3:10

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Добрите думи раждат доверие, добрите помисли раждат мъдрост, добрите постъпки раждат любов."

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Който си дава вид, че много знае и е много способен, той нищо не знае и на нищо не е способен."

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Всяко нещастие има две лекарства – времето и мълчанието."

♦♦♦♦♦♦♦

♦"Ако обичаш някого, е по-добре да му го докажеш, отколкото да му кажеш. Но ако не обичаш някого, е по-добре да му го кажеш, отколкото да му докажеш…"

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Желанието за мъст прави и най-умния човек тъп."

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Никога не правете услуги, за които не ви молят."

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Животът е само един миг между две вечности."

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Мъдър е този, който знае не много, а нужното."

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Мъдростта е умението да изслушваш противоположната гледна точка, а не да доказваш с почервеняло лице своята правота, унижавайки събеседника."

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Кой е мъдър? Този, който се учи от всички. "

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Рядко в малко момче може да се забележи обещание за мъж, но почти винаги в момиченце може да се види заплаха за жена.

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Никое приятелство не може да издържи на изобличаването на тайна, особено когато тя уязвява самолюбието.

♦♦♦♦♦♦♦

♦ "Сърцето на жената е създадено така, че колкото и да е пресъхнало от предразсъдъците и изискванията на етикета, в него винаги остава едно плодородно и живо място – това, в което Бог е заключил майчината любов.

♦♦♦♦♦♦♦




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1073758
Постинги: 1119
Коментари: 19
Гласове: 715
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930