Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2018 06:12 - МОЛИТВА КЪМ СВЕТИЯ ДУХ
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4297 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.11.2018 06:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
МОЛИТВА КЪМ СВЕТИЯ ДУХ

♦ Мили Свети Душе, искам те, желая те, каня те, моля те, нужен си ми, необходим си ми през днешния ден. Моля те, искам да ме вразумяваш, напомняш, съветваш, закриляш, пазиш, утешаваш и учиш.

♦ В името и заслугите на моя Бог, Господ и Спасител Исус Христос, и Неговата света кръв те моля, помогни ми, защити ме и спаси ме от дявола, демоните и злите човеци: осияй с лицето си над мен, издигни погледа си над мен, облечи ме с мантията си, обгърни ме с огъня си, сложи прободената свята десница на моя Бог, Господ и Спасител Исус Христос върху мен, за да може всеки, който ме види да разбере, че съм Негова лична собственост.

♦ Моля те, приеми извиненията ми: (понеже се признавам за виновен пред теб) извинявай, сбърках, виновен съм, съгреших, съжалявам, прости ми греховете, с които те наскърбих и дадох повод да се хули името ти.   

♦ Признавам се за виновен, грешен, окаян, страхлив, притеснителен, неоправен, зависим, слаб, болен, и се  имам не за нищо, а за по-малко от нищо.

♦ Моля те, прости ми всички грехове, които съм извършил и с тях съм те наскърбявал и давал повод да се хули и петни Твоето Свето име. Признавам, че съм ги вършил от прибързаност, невежество, маловерие, незнание, простотия, гордост и страх. 

♦ Моля те, Свети Душе, измий ме с Божествената Исус Христова света кръв и премахни страха и вината от мен.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♦ За всеки час на деня и нощта те моля: вразумявай ме, напомняй ми, закриляй ме, пази ме, утешавай и учи ме.  

♦ Дай ми душевно спокойствие, любов и мир през целия ден и нощта.

♦ Поеми ударите на живота ми през деня, умората, мъката, страховете, стреса, атаките от дявола, демоните, злите човеци и всички събития през деня, които биха ме изненадали.

♦ Дай ми мир, любов и сила изцяло да се предам на Твоята воля, за да те радвам.

♦ Каквито и вести да получа през деня, научи ме да ги приемам със спокоен дух, душа и тяло, и твърдо убеждение, че всичко е допуснато да бъде според Твоята света воля.

♦ Научи ме право, разумно, искрено, честно и добронамерено да действам спрямо всички хора през деня, с които ще ме срещнеш, без да се смущавам или огорчавам от техните атаки, слабости и грешки.

♦ Ръководи копнежите, желанията, плановете, чувствата, мислите, думите, делата и волята ми, и ме научи винаги да бъда искрен, честен и добронамерен, да се извинявам, да прощавам, да благодаря, да търпя, и да обичам само Теб, да вярвам само на Теб и да се моля само на Теб Исусе Христе; защото само ти можеш да спасяваш и да прощаваш грехове.

♦ При всички непредвидени случаи не ме оставяй да забравя, че всичко е изпратено от Теб, чрез Теб, и за Теб за мое добро.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♦ Мили Свети Душе, в името на моя Бог, Господ и Спасител Исус Христос, и Неговата света кръв те моля:

♦ Бъди винаги пред мен, за да ме водиш, аз след теб;

♦ Бъди винаги зад мен, за да ми пазиш гърба, аз след теб, но ми вдъхвай смелост, вяра, мир и любов;

♦ Бъди под мен, за да ме възвисяваш, и ме вдигни високо, за да не може дявола и неговите демони и злите човеци да ме докоснат, за да ми навредят, и по този начин да ми отнемат мира и спокойствието.

♦ Бъди над мен, за да ме благославяш; като осияеш с лицето си над мен и сложиш Исус Христовата света прободена десница, да бъде над мен като знак и белег, че съм Негова собственост.

♦ Бъди с Исус Христовата кръв около мен, за да ме пази и да ми бъде като стена между мен, дявола и злите човеци.

♦ Бъди с мен и в мен, за да контролираш тялото, душата и духът ми, за да Ти служа.

♦ Моля те, ти чрез мен прослави Исус Христовото свято име.

♦ Помолих се в името и заслугите на моя Бог, Господ и Спасител Исус Христос, Който заслужава слава, чест и поклонение. Амин Исусе Христе

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♦ Когато се прибереш и затвориш след себе си вратата, благодари на Светия Дух.

♦ Свети Душе, в името на моя Бог, Господ и Спасител Исус Христос, и Неговата свята кръв Ти Благодаря, че ме опази през деня и ме прибра безпрепятствено жив и здрав в твоя дом. Амин Исусе Христе.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♦ Ако бързаш, пред вратата се казва:

♦ Мили Свети Душе, в името на моя Бог, Господ и Спасител Исус Христос, и Неговата свята кръв те моля:

♦ Бъди пред мен, за да ме водиш;

♦ Зад мен, за да ми вдъхваш смелост;

♦ Над мен, за да ме благославяш;

♦ Под мен, за да ме възвисяваш;

♦ Около мен, за да ме пазиш.

♦ Бъди в мен, за да мога с душа и тяло да Ти служа и да прославя Христовото свято име.

♦ Помолих се в името и заслугите на моя Бог, Господ и Спасител Исус Христос, Който заслужава слава, чест и поклонение. Амин Исусе Христе.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

♦Ако много бързаш и нямаш никакво време, кажи тази молитва:

Мили Исусе Христе, моля те, пази ме отвсякъде и от всички страни. Ти бъди пред мен, аз след теб. Амин Исусе




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1058678
Постинги: 1101
Коментари: 19
Гласове: 698
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031