Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2018 21:59 - ИЗКУСТВОТО НА МАЛКИТЕ КРАЧКИ
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1014 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ИЗКУСТВОТО НА МАЛКИТЕ КРАЧКИ
image

 ♦ Господи Исусе, аз те моля не за чудеса и не за миражи, а за силата на всеки ден, която идва от Теб. Научи ме на изкуството на малките крачки.

  ♦ Направи ме наблюдателeн, мъдър и находчив, за да мога в пъстротата на ежедневието навреме да се спирам на откритията и опита, които ме вдъхновяват.

  ♦ Научи ме правилно да разпределям времето в живота си, който така бързо отлита, защото не разбрах нищо от него. Дари ми тънък усет, за да различавам значимото от маловажното, доброто от злото, скъпоценното от нищожното.

  ♦Аз те моля Исусе за Твоята сила, за въздържание и мярка, за да не пърхам и да не пълзя в живота. И с Твоята помощ разумно планирал деня си, да мога да видя върхове и далечни простори, а понякога даже да имам време за насладата от изкуството.

   ♦Помогни ми да осъзная, че илюзиите не помагат с нищо. Нито спомените за миналото, нито мечтите за бъдещето.

  ♦Помогни ми да бъда тук и сега и да възприемам тази минута като най-важната, че без Теб няма живот. Кого имам на небето Исусе освен Тебе, и на земята не желая другиго освен Тебе?

  ♦ Опази ме от наивната вяра, че всичко в живота трябва да бъде гладко. Напомняй ми, че през много скърби трябва да мина, за да влезна в Божието царство. И няма от какво да се боя за бъдещето (освен кога?) Освен ако забравя пътя, по който Ти Господи Исусе си ме водил в миналото.

  ♦ Дари ми ясно съзнание за това, че сложностите, пораженията, паденията и неудачите са естествена част от живота ми; благодарение на които аз раста и съзрявам. Силата за да ги преодолявам, е от теб Исусе.

  ♦ Напомняй ми, че сърцето често спори с разума и никога да не забравям, че в мен живеят два закона. Един плътски, който воюва против закона на умът ми, и един духовен, който ми показва Исус, който е пътя, истината, спасението и живота.

  ♦ Изпрати ми в нужния момент някой, който има силата да ми каже истината, но да го направи с Твоята любов.

  ♦ Знам, че решението на много проблеми е в изчакването. Затова дай ми Твоето търпение, а когато не мога, дай ми твоето дълготърпение. Научи ме какво е мъдрост и какво е страх от Бога.

  ♦Исусе, Ти знаеш колко силно се нуждая от Твоето приятелство. Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар на съдбата.

  ♦Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент, на нужното място, мълчейки или говорейки, да подаря някому нужната Твоя топлина и мир, да го запозная с Теб.

  ♦Направи ме човек, способен да достигна до тези, които са стигнали дъното, за да им подам ръка, и така да ги спасиш, като им върнеш желанието за живот.

  ♦ Опази ме от този сатанински страх, който ме отдалечава от Теб.

  ♦Дай ми не това, което много искам, а това, което действително ми е необходимо. Не моята воля да бъде, а Твоята, не аз както искам, а както Ти искаш.

  ♦ Научи ме Исусе Христе на изкуството на малките крачки.

 

 

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1060263
Постинги: 1101
Коментари: 19
Гласове: 698
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031