Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2019 20:30 - БЛАГОДАРЯ ЗА ТОВА, КОЕТО НЕ РАЗБИРАМ
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 688 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

БЛАГОДАРЯ ЗА ТОВА, КОЕТО НЕ РАЗБИРАМ  

♦♦♦♦♦♦♦

ПРОЧУТИЯТ УЧЕН Матей Хенри бил веднъж спрян от уличници, които принудително отнели портмонета му с всичко, което се съдържало в него.

♦♦♦♦♦♦♦

ГОДИНИ ПО-КЪСНО в дневника му били намерени следните думи, отразяващи събитието на тази дата: "Нека бъда благодарен! 

♦♦♦♦♦♦♦

ПЪРВО - защото никога досега не съм бил краден;

♦♦♦♦♦♦♦

ВТОРО - защото въпреки, че те взеха моя портфейл, не взеха живота ми;

♦♦♦♦♦♦♦

ТРЕТО - защото макар, че ми взеха всичко, то не беше много;

♦♦♦♦♦♦♦

ЧЕТВЪРТО - защото аз бях ограбеният, а не грабителят. "

♦♦♦♦♦♦♦

КАКТО СТАВА ЯСНО от този и много други случаи, ние винаги имаме нещо, за което можем да бъдем благодарни на Исус, дори и за допуснатото от Него в нашия живот, което не разбираме.

♦♦♦♦♦♦♦

“И рече ми: Това е проклетията, която се простира по лицето на цялата земя; защото всеки, който краде, ще се изтреби, и всеки, който се кълне лъжливо ще се изтреби." Захария 5:3

♦♦♦♦♦♦♦

Хваление: "Слава дa бъде на Теб, всемогъщи Господи Исусе Христе, за това, че всичко, което допускаш в моя живот, е включено в програмата Ти за моето спасение. "




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1080053
Постинги: 1120
Коментари: 19
Гласове: 716
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930