Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2019 20:10 - БОГАТ НЕ ОЗНАЧАВА УМЕН...
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 340 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.02.2019 20:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

БОГАТ НЕ ОЗНАЧАВА УМЕН...

♦♦♦♦♦♦♦

ЕДИН ДЕН на вратата на една самотна жена някой започна да чука. Жената пристъпи към вратата и отвори. На прага стоеше мъж.

- ДОБЪР ДЕН. Ще ми дадете ли някакви пари?

- ЗАЩО трябва да ви давам пари?-попита жената.

- ИСКАМ ГИ, защото съм без една ръка.

- ДОБРЕ, ще ви дам пари, но преди това искам да пренесете онези тухли от пътя в двора ми, ето там.

- И КАК да направя това? Та аз съм само с една ръка!

Жената без да каже нищо демонстративно сложи едната си ръка отзад, взе с другата тухла и я пренесе до къщата. Даде пример как може да стане.

Мъжът пренася тухли през целия ден, а когато свърши работата жената извади и му даде пари.

Минаха години. Една вечер на вратата на жената отново се почука. Когато отвори вратата тя видя на прага непознат, облечен в скъпи дрехи, с охрана до себе си и скъпа кола на улицата. Непознатият извади и подаде на жената пачка с пари.

-ВЗЕМЕТЕ,това са вашите пари.

-КАКВО Е ТОВА ЧУДО? Защо ми давате тези пари?

-ПРЕДИ много години аз дойдох при вас и вие ми показахте как да работя и ми дадохте вяра в собствените ми сили.

ЖЕНАТА чак сега забеляза, че това е същият онзи мъж, с едната ръка...Погледна го в очите, усмихна се и каза:

- А СЕГА СИ ВЪРВЕТЕ....вземете тези пари и ги дайте на човек, който изобщо няма ръце.

♦♦♦♦♦♦♦

“Богатството и славата са с мене; Да! трайният имот и правдата.“ Притчи 8:18

♦♦♦♦♦♦♦

“Внимавай да не забравиш Господа твоя Бог и да не престъпваш заповедите Му, съдбите Му и повеленията Му, които днес ти заповядвам,            да не би, като ядеш и се наситиш и построиш добри къщи и живееш в тях, и като се умножат говедата ти и овците ти и се умножат среброто ти и златото ти, и се умножи всичко що имаш, тогава да се надигне сърцето ти и да забравиш Господа твоя Бог, Който те е извел из Египетската земя, из дома на робството;  и да не би да речеш в сърцето си: Моята мощ и силата на моята ръка ми спечелиха това богатство. Но да помниш Господа твоя Бог, защото Той е, Който ти дава сила да придобиваш богатство; за да утвърди завета, за който се е клел на бащите ти, както прави днес.“ Второзаконие 8:11-18

♦♦♦♦♦♦♦

“Защото Аз Господ наранявам, Аз Господ и превързвам; Аз Господ поразява, и Моите ръце изцеляват.“ Йов 5:18

♦♦♦♦♦♦♦

“Ако Господ не съгради дома, Напразно се трудят зидарите; Ако Господ не опази града, Напразно бди стражарят.“ Псалми 127:1

 ♦♦♦♦♦♦♦




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1076477
Постинги: 1119
Коментари: 19
Гласове: 715
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930