Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2019 19:17 - ЗОВ ЗА ПОМОЩ
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 343 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЗОВ ЗА ПОМОЩ

♦♦♦♦♦♦♦

МИЛИ СВЕТИ ДУШЕ,  в името на моя Бог, Господ и Спасител Исус Христос, Неговата жертва и света кръв те моля: помогни ми, имам нужда от помощта и намесата ти в моя живот.  

♦♦♦♦♦♦♦

♦ПРИЗНАВАМ, че не зная какво правя: понеже не върша това, което искам; но онова, което мразя, него върша. Нямам сили да се освободя от тази отрова и този отвратителен грях, който бавно и сигурно ме убива, съкращава живота ми, петни името ти и така радвам дявола и неговите демони.

♦♦♦♦♦♦♦

♦С УМА РАЗБИРАМ кое е доброто, но нямам сили да го извърша, за да се отърва от този грях и от това зло.

♦♦♦♦♦♦♦

♦СВЕТИ ДУШЕ, искам те, желая те, каня те, моля те, нужен си ми, необходим си ми, помогни ми: дай ми отвращение и сили да оставя цигарите. Не желая повече да се тровя, да наскърбявам Теб и моя Бог и Господ Исус Христос, да радвам дявола, който ме кара да се тровя, да съкращавам живота си, който и така е кратък и несигурен.

♦♦♦♦♦♦♦

♦РАЗБИРАМ колко съм зависим, болен, слаб и окаян. Парите, които Ти ми даваш да ги използвам за добро и за прослава за Твоето Свето име, аз ги давам на дявола, а той ми дава отрова.

♦♦♦♦♦♦♦

♦ИМАМ СЕ ЗА СИЛЕН, мъдър и оправен, а една десет сантиметрова цигара ми показва обратното, че съм зависим, слаб, болен и не толкова умен за колкото се имам.

♦♦♦♦♦♦♦

♦СЕГА РАЗБИРАМ, че Моя Бог Исус е прав като казва: ти не си нищо, а по-малко от нищо.

♦♦♦♦♦♦♦

♦СРАМУВАМ СЕ И СЕ ЧЕРВЯ да повдигна лицето си към Тебе, поради моята гордост, беззакония и грехове.

♦♦♦♦♦♦♦

"ЗАЩОТО НЕ ЗНАЯ КАКВО ПРАВЯ: понеже не върша това, което искам; но онова което мразя, него върша. Обаче, ако върша, това, което не искам, съгласен съм със закона, че е добър. Затова не аз сега върша това, но грехът, който живее в мене. Защото зная, че в мене, сиреч, в плътта ми, не живее доброто; понеже желание за доброто имам, но не и сила да го върша. Защото не върша доброто, което желая; но злото, което не желая, него върша. Но ако върша това, което не желая, то вече не го върша аз, а грехът, който живее в мене. И тъй, намирам тоя закон, че при мене, който желая да върша доброто, злото е близо. Защото, колкото за вътрешното ми естество, аз се наслаждавам в Божия закон; но в телесните си части виждам различен закон, който воюва против закона на ума ми, и ме заробва под греховния закон, който е в частите ми. Окаян аз човек! кой ще ме избави от тялото на тая смърт? Благодарение Богу! има избавление чрез Исуса Христа, нашия Господ. И тъй, сам аз с ума слугувам на Божия закон, а с плътта - на греховния закон."Римляни 7:15-25

♦♦♦♦♦♦♦

ВЯРВАМ ТИ ИСУСЕ, Боже мой, Господ и Спасител мой, че ще ми помогнеш, никога няма да ме оставиш, и никога няма да ме забравиш. Амин Исусе

♦♦♦♦♦♦♦




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1059651
Постинги: 1101
Коментари: 19
Гласове: 698
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031