Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2019 19:51 - НАЙ-СИГУРНОТО МЯСТО
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 486 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 12.03.2019 20:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                        image

НАЙ-СИГУРНОТО МЯСТО

   ЗАПАЗЕНИ СА ПОСЛЕДНИТЕ ДУМИ в бордовия дневник на Горх Фукс, обикновен моряк, загинал по време на Втората световна война:

   "СКЪПА МАЙКО, когато чуеш, че нашият крайцер е потънал и никой не се е спасил, не плачи. Морето, в което ще потъне моето тяло, е необятната ръка на моя Спасител Исус Христос, от която нищо не може да ме изтръгне."

   КАКВО БЛАЖЕНСТВО Е ДА ЗНАЕШ, че в живот или в смърт си винаги в ръката на своя Спасител Исус Христос. Няма пророци, няма светии, няма свещеници, няма друг в този свят, който да може да дари такава пълна сигурност, мир, спокойствие и радост. Дори пред смъртта никой не може да ти даде увереност освен Исус Христос.

"ПОНЕЖЕ, АКО ЖИВЕЕМ, за Господа живеем, и ако умираме, за Господа умираме; и тъй живеем ли, умираме ли, Господни сме. Защото Христос затова умря и оживя - да господствува и над мъртвите и над живите." Римляни 14:8,9

   КОЛКО Е ХУБАВО, колко е прекрасно, колко е радостно, колко е успокояващо, че те има Исусе, и има къде и при кого да отида и да се обърна за помощ, защита и закрила, когато ме нападнат трудности, притеснение, болка, страх, мъка, която ме задушава, мъчи, убива, пари, стяга душата ми, пронизва сърцето ми, свива стомаха ми, блокира мозъка ми, причинява ми панически страх и не ми се живее! 

   КОЛКО Е ХУБАВО, че има при кого да дойда, за да излея мъката си, болката, страховете, сълзите и да зная, че ще получа помощ, защита, закрила, сила, утеха, мир, спокойствие, разбиране и съчувствие! Ти си благ към неблагодарните, злите, престъпниците и обичаш всички като свои деца. Готов да помогнеш на всеки и по всяко време.

 "И АЗ ИМ ДАВАМ ВЕЧЕН ЖИВОТ; и те никога няма да загинат, и никой няма да ги грабне от ръката Ми. Отец Ми, Който Ми ги даде, е по-голям от всички; и никой не може да ги грабне от ръката на Отца.  Аз и Отец едно сме." Йоан 10:28-30

   МИЛИ ИСУСЕ, СПАСИТЕЛЮ МОЙ, щастлив съм, че Те имам. Благодаря Ти за обещанието, че и в смъртта няма да ме оставиш сам. Благодаря ти за надеждата и мира, с който си изпълнил моето сърце. Обичам Те и желая дa бъда с Тебе и през вечността„

   СЛУШАЙТЕ МЕ, всички, които съм носил още от утробата и съм държал още от рождението; даже до старостта ви Аз съм същият, и докато побелеете Аз ще ви нося; Аз ви направих и Аз ще ви държа. Да! Аз ще ви нося и избавя." /Исая 46:3,4/

                                  image




Гласувай:
1



1. lastinline - ...
13.03.2019 11:13
Истинска вяра.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1073193
Постинги: 1119
Коментари: 19
Гласове: 715
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930