Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2019 19:53 - МАЙКЪЛ ФАРАДЕЙ (1791-1867)
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 329 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.04.2019 20:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
МАЙКЪЛ ФАРАДЕЙ (1791-1867)
– физик и химик, основател на електрониката, откривател на електромагнитната индукция и на законите за електролизата Сър Майкъл Фарадей е най-знаменитият физик-експериментатор на 19-ти век; той е създател на електромагнитната теория на полето и е изобретател на електромотора, трансформатора и динамото.

♦♦♦♦♦♦♦

♦АЗ СЕ ПРЕКЛАНЯМ ПРЕД БОГ ИСУС ХРИСТОС, Който е Бог на Боговете и Господ на Господарите. Исус е Господаря на всички неща и се  надявам Той да ме съхрани до деня на възкресението, както е според Неговото Свещено Писание и според великите и скъпоценни обещания, съгласно които Неговите избраници ще станат част от Божията същност.

♦♦♦♦♦♦♦

♦И ТАКА, БРАТЯ, НИЕ ТРЯБВА ДА ЦЕНИМ ПРИВИЛЕГИЯТА, че познаваме тайната която е била скрита и ни се откри чрез Павел. Трябва да сме благодарни на апостолите, че ни откриха истината за Бога в личността на Исус Христос, много повече от всяко друго нещо, което можем да имаме в този свят. Колкото повече осъзнаваме, че съвършенството на Божия закон се осъществява в Исус Христос, толкова повече трябва да благодарим на Бога за Неговите неописуеми дарове.

"Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, но да има вечен живот:" Йоан 3:16

♦♦♦♦♦♦♦

♦В ЕДНО ОТ ПОСЛЕДНИТЕ СИ ПИСМА ДО ЕДИН СВОЙ ПРИЯТЕЛ ФАРАДЕЙ ПИШЕ: “Независимо че моите жизнени сили вече ме напускат, аз съм благодарен на моя Бог Исус, че ми се откри и повярвах в Него и не пропилях живота си напразно." "Разбрах най-важното: защо съм се родил, кой ме е създал и защо ме е създал. Разбрах, че този живот те подготвя за един по-добър и смъртта не е края."

"Нечестивият е смазан във време на бедствието си, А праведният и в смъртта си има упование."Притчи 14:32

♦♦♦♦♦♦♦

♦РАДОСТЕН И ЩАСТЛИВ СЪМ, че добрата надежда е все още в мен; затова да съзерцавам смъртта за мен е утеха, а не притеснение и страх.

"Скъпоценна е пред Господа Смъртта на светиите Му." Псалми 116:15

♦♦♦♦♦♦♦

♦ТОЗИ ДУШЕВЕН ПОКОЙ Е СЪС СИГУРНОСТ ДАР ОТ БОГА И ТЪЙ КАТО БОГ Е ТОЗИ, Който ни го дава, защо тогава да се страхуваме от смъртта, след като Исус е господар и на живите и на мъртвите?

"Понеже, ако живеем, за Господа живеем, и ако умираме, за Господа умираме; и тъй живеем ли, умираме ли, Господни сме. Защото Христос затова умря и оживя - да господствува и над мъртвите и над живите."Римляни 14:8,9

♦♦♦♦♦♦♦

ВЪЗХИЩАВАМ СЕ НА ВЯРАТА НА ПАВЕЛ.

♦"Защото за мене да живея е Христос, а да умра, придобивка. Но ако живея в тялото, това значи плод от делото ми; и така що да избера не зная, но съм на тясно между двете, понеже имам желание да отида и да бъда с Христа, защото, това би било много по-добре; но да остана в тялото е по-нужно за вас." Филипяни 1:21-24

"Защото аз вече ставам принос, и времето на отиването ми настава. Аз се подвизах в доброто войнствуване, попрището свърших, вярата опазих; отсега нататък се пази за мене венецът (правдата), който Господ, праведният Съдия, ще ми въздаде в оня ден; и не само на мене, но и на всички, които са обикнали Неговото явление." 2Тимотей 4:6-8

♦♦♦♦♦♦♦

♦БОЖИЯТ НЕОПИСУЕМ ДАР – Неговият възлюбен Син Исус Христос, Който е наш Бог и Спасител– е центърът на тази непоклатима надежда, която е утеха за онези като теб и мен, които се приближават към границата на този живот. Каква утеха има в думите на Исус.

"Исус й рече: Аз съм възкресението и живота; който вярва в Мене, ако и да умре, ще живее" Йоан 11:25

"И свидетелството е това, че Бог ни е дал вечен живот, и че тоя живот е в Сина Му. Който има Сина, има тоя живот; който няма Божия Син, няма тоя живот."1Йоан 5:11,12

♦♦♦♦♦♦♦

♦КНИГАТА НА ПРИРОДАТА, която сме длъжни да четем, е написана от ръката на Бога.

"Понеже, това, което е възможно да се знае за Бога, на тях е известно, защото Бог им го изяви. Понеже от създанието на света това, което е невидимо у Него, сиреч вечната Му сила и божественост, се вижда ясно, разбираемо чрез творенията; така щото, човеците остават без извинение. Защото, като познаха Бога, не Го прославиха като Бог, нито Му благодариха; но извратиха се чрез своите мъдрувания, и несмисленото им сърце се помрачи. Като се представяха за мъдри, те глупееха" Римляни1:19-22

♦♦♦♦♦♦♦

♦ВЪПРЕКИ ЧЕ НАШАТА МИСЪЛ ЗА СМЪРТТА води след себе си образа на Страшния Съд, а това е образ, който ни плаши много повече от земните житейски проблеми, тази мисъл същевременно води християните и към образа на Онзи, Който умря, Който беше осъден на смърт и възкръсна, за да бъдат оправдани всички, които вярват в Него.

"И тъй като е определено на човеците веднъж да умрат, а след това настава съд, така и Христос, като биде принесен веднъж, за да понесе греховете на мнозина, ще се яви втори път, без да има работа с грях, за спасението на ония, които Го очакват."Евреи 9:27,28

♦♦♦♦♦♦♦

НАСКЪРБЕН СЪМ, съкрушен съм, като гледам как хората гинат и блуждаят в тъмнина, при все че имат тази благословена книга - Библията, която може да бъде сигурен пътеводител и такъв прекрасен приятел в лицето на единственият Бог и Господ Исус Христос чрез Когото се спасяваме от греха и от смъртта.

♦♦♦♦♦♦♦

НАУКАТА, КОЯТО НИ НАУЧАВА ДА ПОЗНАВАМЕ нещата на природата е длъжна да ни направлява към размисъл за Този, чието творение са тези неща.

"Защото са се вмъкнали някои човеци, които отдавна са били посочени, че подлежат на това осъждане, нечестивци, които обръщат благодатта на нашия Бог в похотливост и се отричат от единствения Владетел и Господ наш Исус Христос." Юда 1:4

♦♦♦♦♦♦♦

♦ И ТЪЙ, НЕКА ДА СЕ НАСЪРЧАВАМЕ ЕДИН ДРУГ С ТИЯ ДУМИ.

"А не желаем, братя, да останете в неизвестност за ония, които умират, за да не скърбите както другите, които нямат надежда. Защото, ако вярваме, че Исус умря и възкръсна, така и починалите в Исуса Бог ще приведе заедно с Него. Защото това ви казваме чрез Господното слово, че ние, които останем живи до Господното пришествие, няма да предварим починалите. Понеже сам Господ ще слезе от небето с повелителен вик, при глас на архангел и при Божия тръба; и мъртвите в Христа ще възкръснат по-напред; после ние, които сме останали живи, ще бъдем грабнати заедно с тях в облаците да посрещнем Господа във въздуха; и така ще бъдем всякога с Господа. И тъй, насърчавайте се един друг с тия думи."1Солунци 4:13-18

♦♦♦♦♦♦♦




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1079893
Постинги: 1120
Коментари: 19
Гласове: 716
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930