Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2019 14:21 - ДНЕС, АКО ЧУЕТЕ ГЛАСА МУ
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 436 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

ДНЕС, АКО ЧУЕТЕ ГЛАСА МУ

♦♦♦♦♦♦♦

" И ЧРЕЗ НИКОЙ ДРУГ НЯМА СПАСЕНИЕ; ЗАЩОТО НЯМА ПОД НЕБЕТО ДРУГО ИМЕ ДАДЕНО МЕЖДУ ЧОВЕЦИТЕ, ЧРЕЗ КОЕТО ТРЯБВА ДА СЕ СПАСИМ."  Д.Ап 4:12

♦♦♦♦♦♦♦

 АКО НЯМАШЕ ГОЛГОТА, днес ние нямаше да съществуваме.  

На Голгота, Бог Отец направи замяна.

Удара падна върху Исус, а не върху нашата планета. И така наказанието понесе Исус, а не ние. Този жест и тази невероятна любов ни задължава.

♦♦♦♦♦♦♦

" ИСУС МУ КАЗВА: АЗ СЪМ ПЪТЯТ, И ИСТИНАТА, И ЖИВОТЪТ; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене." Йоан 14:6

♦♦♦♦♦♦♦

  АКО СЪЩЕСТВУВА НЯКАКВА ДРУГА ПЪТЕКА ДО БОГА, освен чрез Исус Христос, тогава Христовата смърт на кръста губи всякакво значение. Ако съществува повече от една пътека до Бог, нямаше нужда Той да изпраща Своя единствен Син, Исус Христос да умре на кръста на наше място.

♦♦♦♦♦♦♦

" (ЗАЩОТО КАЗВА: - "В БЛАГОПРИЯТНО ВРЕМЕ ТЕ ПОСЛУШАХ, И в спасителен ден ти помогнах"; ето, сега е благоприятно време, ето, сега е спасителен ден). "2Коринтяни 6:2

♦♦♦♦♦♦♦

" Както казва Светият Дух:" Днес, ако чуете гласа му" Не закоравявайте сърцата си" Евреи 3:7,15

♦♦♦♦♦♦♦

ВСЯКО НЕЩО В ТОЗИ ЖИВОТ СИ ИМА СВОЯ КРАЙ! Запомни и мисли, както за тебе така и за всяко човешко същество ще има един последен ден на почивка, един последен зов, една последна молба. Хората няма да разпознаят последната възможност, когато им се предлага.

♦♦♦♦♦♦♦

" НО С УСТАТА СИ ГО ЛАСКАЕХА, И С ЕЗИКА СИ ГО ЛЪЖЕХА" Псалми 78:36

♦♦♦♦♦♦♦

"ТЪЙ КАТО САМ ТИ МРАЗИШ ПОУКА, И ХВЪРЛЯШ ЗАД СЕБЕ СИ МОИТЕ ДУМИ?" Псалми 50:17

♦♦♦♦♦♦♦

ТОВА, КОЕТО ИЗБЕРЕТЕ ДА НАПРАВИТЕ С ИСУС ХРИСТОС ДНЕС Е НАЙ-ВАЖНОТО РЕШЕНИЕ, което някога ще вземете. Вашето решение за Исус Христос е по-важно от вашата идеология. То е по-важно от вашата кариера. То е по-важно от избора на партньор в живота. Ако Исус Е Бог, тогава трябва да решите какво да правите с тази информация. Ако Той не е Бог, тогава не трябва да имаме нищо общо с Него.

♦♦♦♦♦♦♦

"ГЛУПАВИ, ДО КОГА ЩЕ ОБИЧАТЕ ГЛУПОСТТА? Присмивачите до кога ще се наслаждават на присмивките си, И безумните ще мразят знанието? Обърнете се при изобличението ми. Ето, аз ще излея духа си на вас, Ще ви направя да разберете словата ми. Понеже аз виках, а вие отказахте да слушате, Понеже простирах ръката си, а никой не внимаваше, Но отхвърлихте съвета ми, И не приехте изобличението ми, То и аз ще се смея на вашето бедствие, Ще се присмея, когато ви нападне страхът, като опустошителна буря, И бедствието ви се устреми като вихрушка, Когато скръб и мъка ви нападнат, Тогава те ще призоват, но аз няма да отговоря, Ревностно ще ме търсят, но няма да ме намерят. Понеже намразиха знанието, И не разбраха страха от Господа, Не приеха съвета ми, И презряха всичкото ми изобличение, Затова, ще ядат от плодовете на своя си път, И ще се наситят от своите си измислици. Защото глупавите ще бъдат умъртвени от своето си отстъпване, И безумните ще бъдат погубени от своето си безгрижие, Но всеки, който ме слуша, ще живее в безопасност, И ще бъде спокоен без да се бои от зло." Притчи 1:23-33

♦♦♦♦♦♦♦

" А ВАС, КОИТО ОСТАВЯТЕ ГОСПОДА, ще ви определя за нож, вие всички ще се наведете за клане; Защото, когато виках не отговаряхте, И когато говорех не слушахте; Но вършехте онова, което бе зло пред Мене, И избрахте това, което Ми бе неугодно." Исая 65:11,12

♦♦♦♦♦♦♦

" ТАКА И АЗ ЩЕ ИЗБЕРА МЕЧТАНИЯТА ИМ, И ще докарам върху тях ония неща, от които те се боят; Защото, когато виках, никой не отговаряше, Когато говорех, те не слушаха; Но вършеха това, което бе зло пред Мене, И избираха онова, което Ми бе неугодно." Исая 66:4

♦♦♦♦♦♦♦

" ЗАТОВА, КАКТО ТОЙ ВИКАШЕ, а те не слушаха, така и те ще викат, казва Господ на Силите, но Аз няма да слушам" Захария 7:13

♦♦♦♦♦♦♦

ГОСПОДИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, моля те, прости ми случаите, когато не съм те слушал, също и когато съм говорил, вместо да слушам. Дай ми красноречие, за да говоря и мъдрост, за да замълча.

♦♦♦♦♦♦♦

"А КРАЯТ НА ВСИЧКО Е НАБЛИЖИЛ; И ТЪЙ, ЖИВЕЙТЕ РАЗУМНО И ТРЕЗВЕНО, ЗА ДА СЕ ПРЕДАВАТЕ НА МОЛИТВА." 1ПЕТРОВО 4:7

♦♦♦♦♦♦♦ image




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1059826
Постинги: 1101
Коментари: 19
Гласове: 698
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031