Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2019 22:17 - ШЕСТАТА БОЖИЯ ЗАПОВЕД
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 576 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.07.2019 12:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ШЕСТАТА БОЖИЯ ЗАПОВЕДimage

   ВСИЧКИ ДЕЛА НА НЕСПРАВЕДЛИВОСТ, КОИТО ЦЕЛЯТ ДА СЪКРАТЯТ ЖИВОТА, духът на омраза и отмъщение или отдаването на някаква страст, която води до дела, увреждащи другите, или дори ни кара да им желаем злото, самолюбивото пренебрегване на грижите за нуждаещите се и страдащите, всякакво себеугаждане или ненужно лишение, или пък прекалена работа, която води до увреждане на здравето - всичко това в по-голяма или в по-малка степен нарушава шестата заповед.

"ВСЕКИ, КОЙТО МРАЗИ БРАТА СИ, Е ЧОВЕКОУБИЕЦ; И ВИЕ ЗНАЕТЕ, ЧЕ В НИКОЙ ЧОВЕКОУБИЕЦ НЕ ПРЕБЪДВА ВЕЧЕН ЖИВОТ." ЙОАН3:15

   ЖИВОТЪТ Е ВЕЛИКА ТАЙНА И ГОЛЯМА СКЪПОЦЕННОСТ, ЗАЩОТО БОГ, КОЙТО ГО Е СЪЗДАЛ, Е БЕЗКРАЙНО ВЕЛИК. ЧОВЕКЪТ УЧАСТВА В ТАЗИ ТАЙНА С ТЯЛОТО И СЪС СВОЯ БЕЗСМЪРТЕН ДУХ, УСТРЕМЕН КЪМ НЕБЕСАТА.

   НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА ГАСИ ПЛАМЪКА НА ЖИВОТА ОСВЕН БОГ.

"АЗ СЪЗДАДОХ ЗЕМЯТА, И СЪТВОРИХ ЧОВЕКА НА НЕЯ; АЗ, ДА! МОИТЕ РЪЦЕ РАЗПРОСТРЯХА НЕБЕТО, АЗ ДАДОХ ЗАПОВЕДИ НА ЦЯЛОТО МУ МНОЖЕСТВО." ИСАЯ 45:12

   ТЪЙ КАТО ЧОВЕКЪТ Е ТЯЛО, ДУХ И ДУША, ТО УБИЙСТВОТО Е ФИЗИЧЕСКО И ДУХОВНО. ЖИВОТЪТ НА ХОРАТА Е БОЖИЯ СОБСТВЕНОСТ.

"А САМ БОГ НА МИРА ДА ВИ ОСВЕТИ НАПЪЛНО; И ДАНО СЕ ЗАПАЗЯТ НЕПОКЪТНАТИ ДУХА, ДУШАТА И ТЯЛОТО ВИ БЕЗ ПОРОК, ДО ПРИШЕСТВИЕТО НА НАШИЯ ГОСПОД ИСУС ХРИСТОС." 1СОЛУНЦИ 5:23

   ПАДНАЛИЯТ ЧОВЕК ОБАЧЕ СИ ПОЗВОЛЯВА ПРАВОТО ДА ИЗВЪРШВА СТРАШНИЯ ГРЯХ НА УБИЙСТВОТО. СЛЕД ГРЕХОПАДЕНИЕТО, ОЩЕ ПРЕДИ ДА ДОЙДЕ ЕСТЕСТВЕНАТА СМЪРТ, КАИН УБИЛ СВОЯ БРАТ АВЕЛ. И ОТТОГАВА ЧОВЕКЪТ ПОСЯГА НА ЖИВОТА НА СВОЯ БЛИЖЕН.

"И КОГАТО БЯХА НА ПОЛЕТО, КАИН СТАНА ПРОТИВ БРАТА СИ АВЕЛА И ГО УБИ."БИТИЕ 4:8

   СВЕТА ЗАПОЧНА С УБИЙСТВО И ЩЕ ЗАВЪРШИ С УБИЙСТВО.

   ТОЗИ СТРАШЕН ГРЯХ ВЪРШАТ ТЕЗИ, КОИТО В ЛИЧНА РАЗПРА НЕ МОГАТ ДА ОБУЗДАЯТ ГНЕВА СИ. ТОЙ ПРЕРАСТВА В ЯРОСТ. ТОГАВА СЕ ПОМРАЧАВА УМЪТ И ЗЛОБАТА СЕ ИЗЛИВА. УБИЙСТВОТО Е ПРЕДЕЛЕН ИЗРАЗ НА ЧОВЕШКАТА ОМРАЗА И ЗЛОБА.

   ИМА И НЕВИНИ УБИЙЦИ: порядъчни хора, които не са мислели да посегнат на живота на другия, но поради нещастно стечение на обстоятелствата, против волята си са станали причина за смърт. Неволното убийство е повече нещастие, отколкото престъпление.

   ИМА И Т. Н. “ЛЕКА СМЪРТ” – ЕВТАНАЗИЯ: съзнателно прекратяване на живота на тежко болен с медицински средства, за да не се мъчи. Но дори случаят да е безнадежден, никой няма право да отсича последната нишка на живота освен Бог. Безпределно ясно е, че причиняването на “лека смърт” не е човеколюбие: земният живот на човека е само миг в безкрая на времето, но този миг определя вечната му участ.

   УБИЙСТВОТО Е ТЕЖЪК ГРЯХ, НО САМОУБИЙСТВОТО Е ОЩЕ ПО-ТЕЖЪК. Към всеки убиец обикновено се изпитва отвращение, но към убиеца Бог може да прояви милост, като запали в сърцето му огъня на съвестта, която води до покаяние и спасение. Към самоубиеца Бог не може да прояви милост, защото той сам си е отнел възможността за покаяние. Той е извършил смъртен грях, а след смъртта покаяние няма.

   НЯМА РАЗЛИКА И МЕЖДУ УБИЙСТВО И УБИЙСТВО НА ДЕТЕ В УТРОБАТА НА МАЙКА (АБОРТ). Още от момента на зачеването започва да се образува жив организъм, който носи всички скрити възможности за развитие.  

   ОЩЕ В ТОЗИ МОМЕНТ ЗАЧЕНАТИЯТ ПЛОД Е ЛИЧНОСТ. НАЙ-ПОДЛОТО УБИЙСТВО Е УБИЙСТВОТО НА БЕЗЗАЩИТЕН.  

   ПРИ АБОРТА НЕВИННОТО ДЕТЕ СЕ НАКАЗВА С НАЙ-МЪЧИТЕЛНАТА СМЪРТ: РАЗКЪСВАНЕ НА ЧАСТИ. МНОГО МАЙКИ НЕ СЪЗНАВАТ, ЧЕ АБОРТЪТ Е САДИСТИЧНО ДЕЛО.

   ДУХОВНО УБИЙСТВО

   ФИЗИЧЕСКИЯТ УБИЕЦ ОТНЕМА НА ЧОВЕКА НАЙ-ЦЕННОТО ЗЕМНО БЛАГО–ЖИВОТА, А ДУХОВНИЯТ УБИЕЦ ПРИЧИНЯВА СМЪРТ НА ДУШАТА И ОТНЕМА НЕИЗМЕРИМО ПО-ЦЕННОТО НЕБЕСНО БЛАГО НА ЧОВЕКА - ВЕЧНИЯ ЖИВОТ.    

   ПОВЕЧЕТО ХОРА СМЯТАТ, ЧЕ НЯМАТ ГРЯХ СПРЯМО ШЕСТАТА БОЖИЯ ЗАПОВЕД, ЗАЩОТО НИКОГА НЕ СА УБИВАЛИ, А НЕ ОСЪЗНАВАТ СЪБЛАЗНЯВАНЕТО НАПРИМЕР КАТО ДУХОВНО УБИЙСТВО. СЪБЛАЗНЯВАНЕТО Е ПРИМАМВАНЕ КЪМ НЕЩО,

КОЕТО ИЗГЛЕЖДА ХУБАВО И ПРИЯТНО, А ВСЪЩНОСТ Е ГРЯХ. АДАМ И ЕВА СЕ СЪБЛАЗНИХА ДА ВКУСЯТ ОТ ЗАБРАНЕНИЯ ПЛОД, С НАДЕЖДА ЧЕ ЩЕ СТАНАТ МЪДРИ, А ИЗВЪРШИХА НАЙ-ГОЛЯМОТО БЕЗУМИЕ, КАТО ПОВРЕДИХА ДУШИТЕ СИ.

"Те, обаче, както Адам, престъпиха завета; Там постъпиха коварно към Мене." Осия 6:7

   В ЖИВОТА СЪБЛАЗНИТЕ СА МНОГО - НА УЛИЦАТА, НА РАБОТА, В УВЕСЕЛИТЕЛНИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ, ДОРИ В ЦЪРКВАТА.
image

"Защото не зная какво правя: понеже не върша това, което искам; но онова което мразя, него върша. Обаче, ако върша, това, което не искам, съгласен съм със закона, че е добър. Затова не аз сега върша това, но грехът (дявола), който живее в мене. Защото зная, че в мене, сиреч, в плътта ми, не живее доброто (дявола); понеже желание за доброто имам, но не и сила да го върша.Защото не върша доброто, което желая; но злото, което не желая, него върша. Но ако върша това, което не желая, то вече не го върша аз, а грехът(дявола), който живее в мене. И тъй, намирам тоя закон, че при мене, който желая да върша доброто, злото е близо (дявола). Защото, колкото за вътрешното ми естество, аз се наслаждавам в Божия закон; но в телесните си части виждам различен закон, който воюва против закона на ума ми, и ме заробва под греховния закон, който е в частите ми. Окаян аз човек! кой ще ме избави от тялото на тая смърт (дявола)? Благодарение Богу! има избавление чрез Исуса Христа, нашия Господ. И тъй, сам аз с ума слугувам на Божия закон, а с плътта - на греховния закон." Римляни 7:15-25    
image
image♦МИЛИ ИСУСЕ ХРИСТЕ,
искам те, желая те, каня те, моля те, нужен си ми, необходим си ми през днешния ден и през целия живот.  
МОЛЯ ТЕ, искам да ме вразумяваш, напомняш, съветваш, защитаваш, закриляш, пазиш, утешаваш и учиш.

♦БОЖЕ, ГОСПОДИ СПАСИТЕЛЮ МОЙ ИСУСЕ ХРИСТЕ, в името на Твоята жертва и свята кръв те моля, помогни ми: пази ме, защити ме и спаси ме от дявола, демоните и злите човеци: осияй с лицето си над мен, издигни погледа си над мен, облечи ме с мантията си, обгърни ме с огъня си, сложи Твоята прободена свята десница върху мен, за да бъде знак и белег, и всеки, който ме види да разбере, че съм Твоя лична собственост. 

 


ПРИ ИЗЛИЗАНЕ

 

МИЛИ ИСУСЕ ХРИСТЕ, МОЛЯ ТЕ,

БЪДИ ПРЕД МЕН, ЗА ДА МЕ ВОДИШ;

ЗАД МЕН, ЗА ДА МИ ВДЪХВАШ СМЕЛОСТ;

НАД МЕН, ЗА ДА МЕ БЛАГОСЛАВЯШ;

ПОД МЕН, ЗА ДА МЕ ВЪЗВИСЯВАШ;

ОКОЛО МЕН, ЗА ДА МЕ ПАЗИШ.

БЪДИ В МЕН, ЗА ДА МОГА С ДУША И ТЯЛО ДА ТИ СЛУЖА И ДА ТЕ ПРОСЛАВЯ.


ПРИВЛИЗАНЕ

КОГАТО СЕ ПРИБЕРЕШ И ЗАТВОРИШ СЛЕД СЕБЕ СИ ВРАТАТА, БЛАГОДАРИ НА ИСУС ХРИСТОС.

ИСУСЕ ХРИСТЕ, БЛАГОДАРЯ ТИ, ЧЕ МЕ ОПАЗИ ПРЕЗ ДЕНЯ И МЕ ПРИБРА БЕЗПРЕПЯТСТВЕНО ЖИВ И ЗДРАВ В ТВОЯ ДОМ. АМИН ИСУСЕ ХРИСТЕ.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1072469
Постинги: 1118
Коментари: 19
Гласове: 715
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930