Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2023 10:44 - Исус Христос е Спасител и Цар
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1057 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2023 10:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Исус Христос е Спасител и Цар

„Исус отговори: МОЕТО ЦАРСТВО НЕ Е ОТ ТОЗИ СВЯТ; ако беше царството Ми от този свят, служителите Ми щяха да се борят да не бъда предаден на юдеите. А СЕГА ЦАРСТВОТО МИ НЕ Е ОТТУК. Затова Пилат Му каза: Тогава, ТИ ЦАР ЛИ СИ? Исус отговори: Ти право казваш, защото АЗ СЪМ ЦАР. Аз за това се родих, и за това дойдох на света, да свидетелствам за истината. Всеки, който е от истината, слуша Моя глас.“ Йоан 18:36,37

„АЗ ДОЙДОХ като светлина на света, за да не остане в тъмнина никой, който вярва в Мене.“ Йоан 12:46

♦ „Исус в отговор й каза: Всеки, който пие от тая вода, пак ще ожаднее; а който пие от водата, която АЗ ЩЕ МУ ДАМ, няма да ожаднее до века; но водата, която ще му дам, ще стане в него извор на вода, която извира за вечен живот.“ Йоан 4:13,14

„Крадецът влиза само да открадне, да заколи и да погуби: АЗ ДОЙДОХ за да имат живот, и да го имат изобилно.“ Йоан 10:10

„И ако чуе някой думите Ми и не ги пази, Аз не го съдя; защото не дойдох да съдя света, но да спася света.“ Йоан 12:47

„АЗ ДОЙДОХ В ИМЕТО НА ОТЦА СИ, и не Ме приемате; ако дойде друг в свое име, него ще приемете.“ Йоан 5:43

„И Исус рече: ЗА СЪДБА ДОЙДОХ АЗ НА ТОЯ СВЯТ, за да виждат невиждащите, а виждащите да ослепеят.“ Йоан 9:39

♦ “ Защото който ме намери намира живот, И придобива благоволение от Господа; А който ме пропуска онеправдава своята си душа; ВСИЧКИ, КОИТО МРАЗЯТ МЕНЕ, ОБИЧАТ СМЪРТТА.“ Притчи 8:35,36

КОЙТО НЕ Е С МЕНЕ, ТОЙ Е ПРОТИВ МЕНЕ; и който не събира заедно с Мене, той разпилява.“ Лука 11:23

„Но тогава ще им заявя: АЗ НИКОГА НЕ СЪМ ВИ ПОЗНАВАЛ; махнете се от Мене вие, които вършите беззаконие.“ Матей 7:23

 

„А Моисей рече Богу: Ето, когато отида при израилтяните и им река: Бог на бащите ви ме изпрати при вас, и те ми кажат: Как Му е името? що да им кажа? И Бог рече на Моисея: АЗ СЪМ Оня, Който съм. Рече още: Така ще кажеш на израилтяните, Оня, КОЙТО СЪМ, ме изпрати при вас. При това, Бог рече още на Моисея: Така ще кажеш на израилтяните: Господ, Бог на бащите ви, Бог Авраамов, Бог Исааков, и Бог Яковов, ме изпрати при вас. ТОВА Е ИМЕТО МИ до века, и това е Името Ми из род в род.” Изход 3:13-15  

"АЗ СЪМ БОГ Авраамов, Бог Исааков и Бог Яковов?" Той не е Бог на мъртвите, а на живите.“ Матей 22:32

„Защото, гдето двама или трима са събрани в Мое име, там СЪМ и АЗ посред тях.“ Матей 18:20

„А Исус веднага им проговори, казвайки: Дерзайте! АЗ СЪМ; не бойте се.“ Матей 14:27

„Казва им: Но според както вие казвате, КОЙ СЪМ АЗ?“ Матей 16:15

„Като ги учите да пазят всичко що съм ви заповядал; и ето, АЗ СЪМ с вас през, всичките дни до свършека на века. [Амин].“ Матей 28:20

„Не ми ли е позволено да сторя със своето каквото искам? Или твоето око е завистливо, защото АЗ СЪМ добър?“ Матей 20:15

 

„Защото всички Го видяха и се смутиха. И веднага Той им проговори, като им каза: Дерзайте! АЗ СЪМ, не бойте се!“ Марк 6:50

„А Исус рече: АЗ СЪМ; и ще видите Човешкия Син седящ отдясно на силата и идещ с небесните облаци.“ Марк 14:62

 

„Защото кой е по-голям, този, който седи на трапезата ли, или онзи, който слугува? Не е ли този, който седи на трапезата? Но АЗ СЪМ всред вас, като онзи, който слугува.“ Лука 22:27

 

„Вярвайте Ме, че АЗ СЪМ в Отца и че Отец е в Мене; или пък вярвайте Ме поради самите дела.“ Йоан 14:11

„Тогава юдеите роптаеха против Него, за гдето рече: АЗ СЪМ хлябът, който е слязъл от небето.“ Йоан 6:41

„Аз съм, Който свидетелствам за Себе Си; и Отец, Който Ме е пратил, свидетелства за Мене.“ Йоан 8:18

„Исус й рече: АЗ СЪМ възкресението и живота; който вярва в Мене, ако и да умре, ще живее;“ Йоан 11:25

„Исус им рече: Истина, истина ви казвам, преди да се е родил Авраам, АЗ СЪМ.“ Йоан 8:58

„Едни казваха: Той е; други казваха: Не, а прилича на него. Той каза: АЗ СЪМ.“ Йоан 9:9

„Тогава Исус пак рече: Истина, истина ви казвам, АЗ СЪМ вратата на овцете.“ Йоан 10:7

„В оня ден ще познаете, че АЗ СЪМ в Отца Си, и вие в Мене, и Аз във вас.“ Йоан 14:20

АЗ СЪМ добрият пастир, и познавам Моите, и Моите Мене познават,“ Йоан 10:14

„А който пие от водата която АЗ ще му дам, няма да ожаднее до века. „Йоан 4:14

„И когато им каза: АЗ СЪМ, те се дръпнаха назад и паднаха на земята.“ Йоан 18:6

„АЗ СЪМ ДОБРИЯТ ПАСТИР; добрият пастир живота си дава за овцете.“ Йоан 10:11

АЗ СЪМ живият хляб, който е слязъл от небето. Ако яде някой от тоя хляб, ще живее до века; да! и хлябът, който Аз ще дам, е Моята плът [която Аз ще дам] за живота на света.“ Йоан 6:51

„Казва й Исус: АЗ, Който се разговарям с тебе СЪМ МЕСИЯ.“ Йоан 4:26

„Не вярваш ли, че АЗ СЪМ В ОТЦА, И ЧЕ ОТЕЦ Е В МЕНЕ? Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела.“ Йоан 14:10

„АЗ СЪМ истинската лоза, и Отец ми е земеделецът.“ Йоан 15:1

„АЗ СЪМ лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него, той дава много плод; защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо.“ Йоан 15:5

„Тогава Исус пак им говори, казвайки: АЗ СЪМ светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота.“ Йоан 8:12

„Но той им каза: АЗ СЪМ; не бойте се!“ Йоан 6:20

„Исус им рече: АЗ СЪМ хлябът на живота; който дойде при Мене никак няма да огладнее, и който вярва в Мене никак няма да ожаднее.“ Йоан 6:35

„АЗ СЪМ хлябът на живота.“ Йоан 6:48

„АЗ И ОТЕЦ ЕДНО СМЕ.“ Йоан 10:30

„Той рече: АЗ СЪМ "глас на едного, който вика в пустинята; Прав правете пътя за Господа", както рече пророк Исая.“ Йоан 1:23

„И рече им: Вие сте от тия, които са долу; АЗ СЪМ от ония, които са горе. Вие сте от този свят; а Аз не съм от този свят.“ Йоан 8:23

„Затова Пилат Му каза: Тогава, ТИ ЦАР ЛИ СИ? Исус отговори: Ти право казваш, защото АЗ СЪМ ЦАР. Аз за това се родих, и за това дойдох на света, да свидетелствам за истината. Всеки, който е от истината, слуша Моя глас.“ Йоан 18:37

„То на Този, Когото Бог освети и прати на света, казвате ли, богохулстваш, защото рекох, АЗ СЪМ Божий Син? Йоан 10:36

„И даже ако съдя Моята съдба е истинна, защото не съм сам, но АЗ СЪМ, и Отец, Който Ме е изпратил.“ Йоан 8:16

„Те, прочее, Му рекоха: Ти кой си? Исус им каза: Преди всичко, АЗ СЪМ именно това, което ви казвам.“ Йоан 8:25

„АЗ СЪМ вратата; през Мене ако влезе някой, ще бъде спасен, и ще влиза, и ще излиза, и паша ще намира.“ Йоан 10:9

„Отговориха Му: Исуса Назарянина. Исус им каза: АЗ СЪМ. С тях стоеше и Юда, който Го предаваше.“ Йоан 18:5

„Исус му казва: АЗ СЪМ пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене.“ Йоан 14:6

 

„А аз отговорих: Кой си Ти, Господи? И рече ми: АЗ СЪМ Исус Назарянинът, Когото ти гониш.“ Д.Ап 22:8

„И аз рекох: Кой си Ти, Господи? А Господ рече: АЗ СЪМ ИСУС, Когото ти гониш.“ Д.Ап 26:15

„Стани, слез, та иди с тях; и никак не се съмнявай, защото АЗ СЪМ ги изпратил.“ Д.Ап 10:20

"АЗ СЪМ БОГ на бащите ти, Бог Авраамов, Исааков и Яковов". И Моисей се разтрепери и не смееше да погледне.“ Д.Ап 7:32

„Защото АЗ СЪМ с тебе, и никой няма да те нападне та да ти стори зло; защото имам много люде в тоя град.“ Д.Ап 18:10

 

„Защото е писано: "Бъдете свети, понеже АЗ СЪМ СВЕТ".1 Петрово 1:16

 

„АЗ СЪМ Алфа и Омега, първият и последният, началото и краят.“ Откровение 22:13

„И чадата й ще убия с мор. И всичките църкви ще познаят, че АЗ СЪМ Който изпитвам вътрешности и сърца; и ще въздам на всеки от вас според делата му“. Откровение 2:23

АЗ, ИСУС, изпратих ангела Си, за да ви засвидетелства това за църквите. АЗ СЪМ коренът и потомъкът Давидов, светлата утринна звезда.“ Откровение 22:16

„И когато Го видях, паднах при нозете Му като мъртъв; а Той тури десницата Си върху мене и каза: Не бой се, АЗ СЪМ първият и последният и живият; бях мъртъв, и, ето, живея до вечни векове; и имам ключовете на смъртта и на ада.“ Откровение 1:17,18

„И рече ми: Сбъднаха се. АЗ СЪМ Алфа и Омега, началото и краят. На жадния ще дам даром от извора на водата на живота.“ Откровение 21:6

„АЗ СЪМ Алфа и Омега, казва Господ Бог, Който е, и Който е бил, и Който иде, Всемогъщият.“ Откровение 1:8

 

„Благословен да е Господ Исус, Който всеки ден носи бремето ни, Бог, Който е наш Спасител.

Бог е за нас избавител, И на Господа Иеова принадлежи отърваването на смъртта.

Бог твой ти е отредил сила; Укрепи, Боже, това, което си извършил за нас.

Признайте, че силата принадлежи на Бога; И силата Му стига до облаците.“ Псалми 68:1-35 Исус Христос е Спасител и Цар

„Исус отговори: Моето царство не е от този свят; ако беше царството Ми от този свят, служителите Ми щяха да се борят да не бъда предаден на юдеите. А сега царството Ми не е оттук. Затова Пилат Му каза: Тогава, Ти цар ли си? Исус отговори: Ти право казваш, защото Аз съм цар. Аз за това се родих, и за това дойдох на света, да свидетелствам за истината. Всеки, който е от истината, слуша Моя глас.“ Йоан 18:36,37

„Аз дойдох като светлина на света, за да не остане в тъмнина никой, който вярва в Мене.“ Йоан 12:46

♦ „Исус в отговор й каза: Всеки, който пие от тая вода, пак ще ожаднее; а който пие от водата, която Аз ще му дам, няма да ожаднее до века; но водата, която ще му дам, ще стане в него извор на вода, която извира за вечен живот.“ Йоан 4:13,14

„Крадецът влиза само да открадне, да заколи и да погуби: Аз дойдох за да имат живот, и да го имат изобилно.“ Йоан 10:10

„И ако чуе някой думите Ми и не ги пази, Аз не го съдя; защото не дойдох да съдя света, но да спася света.“ Йоан 12:47

„Аз дойдох в името на Отца Си, и не Ме приемате; ако дойде друг в свое име, него ще приемете.“ Йоан 5:43

„И Исус рече: За съдба дойдох Аз на тоя свят, за да виждат невиждащите, а виждащите да ослепеят.“ Йоан 9:39

♦ “ Защото който ме намери намира живот, И придобива благоволение от Господа; А който ме пропуска онеправдава своята си душа; Всички, които мразят мене, обичат смъртта.“ Притчи 8:35,36

Който не е с Мене, той е против Мене; и който не събира заедно с Мене, той разпилява.“ Лука 11:23

„Но тогава ще им заявя: Аз никога не съм ви познавал; махнете се от Мене вие, които вършите беззаконие.“ Матей 7:23

 

„А Моисей рече Богу: Ето, когато отида при израилтяните и им река: Бог на бащите ви ме изпрати при вас, и те ми кажат: Как Му е името? що да им кажа? И Бог рече на Моисея: Аз съм Оня, Който съм. Рече още: Така ще кажеш на израилтяните, Оня, Който съм, ме изпрати при вас. При това, Бог рече още на Моисея: Така ще кажеш на израилтяните: Господ, Бог на бащите ви, Бог Авраамов, Бог Исааков, и Бог Яковов, ме изпрати при вас. Това е Името Ми до века, и това е Името Ми из род в род.” Изход 3:13-15  

"Аз съм Бог Авраамов, Бог Исааков и Бог Яковов?" Той не е Бог на мъртвите, а на живите.“ Матей 22:32

„Защото, гдето двама или трима са събрани в Мое име, там съм и Аз посред тях.“ Матей 18:20

„А Исус веднага им проговори, казвайки: Дерзайте! Аз съм; не бойте се.“ Матей 14:27

„Казва им: Но според както вие казвате, Кой съм Аз?“ Матей 16:15

„Като ги учите да пазят всичко що съм ви заповядал; и ето, Аз съм с вас през, всичките дни до свършека на века. [Амин].“ Матей 28:20

„Не ми ли е позволено да сторя със своето каквото искам? Или твоето око е завистливо, защото Аз съм добър?“ Матей 20:15

 

„Защото всички Го видяха и се смутиха. И веднага Той им проговори, като им каза: Дерзайте! Аз съм, не бойте се!“ Марк 6:50

„А Исус рече: Аз съм; и ще видите Човешкия Син седящ отдясно на силата и идещ с небесните облаци.“ Марк 14:62

 

„Защото кой е по-голям, този, който седи на трапезата ли, или онзи, който слугува? Не е ли този, който седи на трапезата? Но Аз съм всред вас, като онзи, който слугува.“ Лука 22:27

 

„Вярвайте Ме, че Аз съм в Отца и че Отец е в Мене; или пък вярвайте Ме поради самите дела.“ Йоан 14:11

„Тогава юдеите роптаеха против Него, за гдето рече: Аз съм хлябът, който е слязъл от небето.“ Йоан 6:41

„Аз съм, Който свидетелствам за Себе Си; и Отец, Който Ме е пратил, свидетелства за Мене.“ Йоан 8:18

„Исус й рече: Аз съм възкресението и живота; който вярва в Мене, ако и да умре, ще живее;“ Йоан 11:25

„Исус им рече: Истина, истина ви казвам, преди да се е родил Авраам, Аз съм.“ Йоан 8:58

„Едни казваха: Той е; други казваха: Не, а прилича на него. Той каза: Аз съм.“ Йоан 9:9

„Тогава Исус пак рече: Истина, истина ви казвам, Аз съм вратата на овцете.“ Йоан 10:7

„В оня ден ще познаете, че Аз съм в Отца Си, и вие в Мене, и Аз във вас.“ Йоан 14:20

Аз съм добрият пастир, и познавам Моите, и Моите Мене познават,“ Йоан 10:14

„А който пие от водата която Аз ще му дам, няма да ожаднее до века. „Йоан 4:14

„И когато им каза: Аз съм, те се дръпнаха назад и паднаха на земята.“ Йоан 18:6

„Аз съм добрият пастир; добрият пастир живота си дава за овцете.“ Йоан 10:11

Аз съм живият хляб, който е слязъл от небето. Ако яде някой от тоя хляб, ще живее до века; да! и хлябът, който Аз ще дам, е Моята плът [която Аз ще дам] за живота на света.“ Йоан 6:51

„Казва й Исус: Аз, Който се разговарям с тебе съм Месия.“ Йоан 4:26

„Не вярваш ли, че Аз съм в Отца, и че Отец е в Мене? Думите, които Аз ви казвам, не от Себе Си ги говоря; но пребъдващият в Мене Отец върши Своите дела.“ Йоан 14:10

„Аз съм истинската лоза, и Отец ми е земеделецът.“ Йоан 15:1

„Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него, той дава много плод; защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо.“ Йоан 15:5

„Тогава Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота.“ Йоан 8:12

„Но той им каза: Аз съм; не бойте се!“ Йоан 6:20

„Исус им рече: Аз съм хлябът на живота; който дойде при Мене никак няма да огладнее, и който вярва в Мене никак няма да ожаднее.“ Йоан 6:35

„Аз съм хлябът на живота.“ Йоан 6:48

„Аз и Отец едно сме.“ Йоан 10:30

„Той рече: Аз съм "глас на едного, който вика в пустинята; Прав правете пътя за Господа", както рече пророк Исая.“ Йоан 1:23

„И рече им: Вие сте от тия, които са долу; Аз съм от ония, които са горе. Вие сте от този свят; а Аз не съм от този свят.“ Йоан 8:23

„Затова Пилат Му каза: Тогава, Ти цар ли си? Исус отговори: Ти право казваш, защото Аз съм цар. Аз за това се родих, и за това дойдох на света, да свидетелствам за истината. Всеки, който е от истината, слуша Моя глас.“ Йоан 18:37

„То на Този, Когото Бог освети и прати на света, казвате ли, богохулстваш, защото рекох, Аз съм Божий Син? Йоан 10:36

„И даже ако съдя Моята съдба е истинна, защото не съм сам, но Аз съм, и Отец, Който Ме е изпратил.“ Йоан 8:16

„Те, прочее, Му рекоха: Ти кой си? Исус им каза: Преди всичко, Аз съм именно това, което ви казвам.“ Йоан 8:25

„Аз съм вратата; през Мене ако влезе някой, ще бъде спасен, и ще влиза, и ще излиза, и паша ще намира.“ Йоан 10:9

„Отговориха Му: Исуса Назарянина. Исус им каза: Аз съм. С тях стоеше и Юда, който Го предаваше.“ Йоан 18:5

„Исус му казва: Аз съм пътят, и истината, и животът; никой не дохожда при Отца, освен чрез Мене.“ Йоан 14:6

 

„А аз отговорих: Кой си Ти, Господи? И рече ми: Аз съм Исус Назарянинът, Когото ти гониш.“ Д.Ап 22:8

„И аз рекох: Кой си Ти, Господи? А Господ рече: Аз съм Исус, Когото ти гониш.“ Д.Ап 26:15

„Стани, слез, та иди с тях; и никак не се съмнявай, защото Аз съм ги изпратил.“ Д.Ап 10:20

"Аз съм Бог на бащите ти, Бог Авраамов, Исааков и Яковов". И Моисей се разтрепери и не смееше да погледне.“ Д.Ап 7:32

„Защото Аз съм с тебе, и никой няма да те нападне та да ти стори зло; защото имам много люде в тоя град.“ Д.Ап 18:10

 

„Защото е писано: "Бъдете свети, понеже Аз съм свет".1 Петрово 1:16

 

„Аз съм Алфа и Омега, първият и последният, началото и краят.“ Откровение 22:13

„И чадата й ще убия с мор. И всичките църкви ще познаят, че Аз съм Който изпитвам вътрешности и сърца; и ще въздам на всеки от вас според делата му“. Откровение 2:23

Аз, Исус, изпратих ангела Си, за да ви засвидетелства това за църквите. Аз съм коренът и потомъкът Давидов, светлата утринна звезда.“ Откровение 22:16

„И когато Го видях, паднах при нозете Му като мъртъв; а Той тури десницата Си върху мене и каза: Не бой се, Аз съм първият и последният и живият; бях мъртъв, и, ето, живея до вечни векове; и имам ключовете на смъртта и на ада.“ Откровение 1:17,18

„И рече ми: Сбъднаха се. Аз съм Алфа и Омега, началото и краят. На жадния ще дам даром от извора на водата на живота.“ Откровение 21:6

„Аз съм Алфа и Омега, казва Господ Бог, Който е, и Който е бил, и Който иде, Всемогъщият.“ Откровение 1:8

 

„Благословен да е Господ Исус, Който всеки ден носи бремето ни, Бог, Който е наш Спасител.

Бог е за нас избавител, И на Господа Иеова принадлежи отърваването на смъртта.

Бог твой ти е отредил сила; Укрепи, Боже, това, което си извършил за нас.

Признайте, че силата принадлежи на Бога; И силата Му стига до облаците.“ Псалми 68:1-35

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1058282
Постинги: 1101
Коментари: 19
Гласове: 698
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031