Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2021 18:49 - Ще се коригира ли Хаджигенов след гафа, който стори днес?
Автор: kkabakciev Категория: Технологии   
Прочетен: 2455 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Искам да попитам нещо господин Хаджигенов, когото съм подкрепял и подкрепям за всичко, което е правил досега. Но днес имам особен въпрос към него.
Получавал ли е господин Хаджигенов пари за кампанията си от Бойко Борисов?
Получавал ли е пари за кампанията си от от доносник на ДС?
Ако не е получавал, защо днес той изрази подкрепа, и то не къде да е, а в парламента, за едно лице на име Куцкова?
Това е грандиозен гаф! Нима той не знае, че това лице подведе милиони привърженици на СДС, че е демократ и антикомунист, и заедно с лицето Стоянов в кандидатпрезидентската кампания 2001 г. използва пари на изключително отявлен комунист и доносник на ДС?
http://www.segabg.com/article.php?id=107500
Откъс от статията:
"Като изявен противник на корупцията Куцкова се движи с автомобил, който братя Василеви са отпуснали само за кампанията.
Въпрос на читател към Василев: Бих искал да ви попитам защо така демонстративно подпомогнахте кандидатпрезидентската кампания за втори мандат на Петър Стоянов с 30 000 лв.? Откъде взехте тези пари?
Отговор на Василев: следващият ви въпрос предполага, че вие бихте били по-доволен, ако бях подпомогнал кампанията на Петър Стоянов под масата. Направих го открито, защото смятам, че така трябва да се подхожда. Въпрос на друг читател: Г-н Василев, напоследък стана модно да се проследяват връзките на днешни видни бизнесмени с едновремешната ДС. Бихте ли ми отговорили категорично каква е вашата връзка? Отговор на Василев: Като кореспондент на БТА в чужбина аз съм информирал както службите, тогава наричани ДС, така и държавни и правителствени институции чрез поверителния бюлетин на БТА за всичко съществено, което съм видял, разбрал и анализирал. Може би малцина знаят, че БТА тогава имаше на практика свое малко външно разузнаване, което информираше и правеше анализи и прогнози въз основа на сведения от печата и радиостанциите и от дописки на своите кореспонденти в чужбина. Преди да замина за Бейрут, тогавашният ми шеф Лозан Стрелков ме извика и каза: Каквото научиш, доловиш, прецениш, че е важно, ще го пращаш първо на мен, за да излезе в бюлетина на БТА и чак след няколко дни можеш да го кажеш на посланика, ако искаш. Понеже обикалях много, познавах много хора, много четях и много научавах, бай Лозан беше много доволен..."



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kkabakciev
Категория: Технологии
Прочетен: 633437
Постинги: 262
Коментари: 428
Гласове: 503
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031