Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03 19:33 - Обгорялата ръка
Автор: kraszah Категория: Лични дневници   
Прочетен: 201 Коментари: 0 Гласове:
3



Обгорялата ръка

   Може би сте чели историята за мъжа, който освободил момченце сираче от горящо здание. След като загубил собствената съпруга и дете, пожелал да осинови спасеното от него момченце. Християните съседи били малко скептично настроени за това, момчето да израсне в дом на невярващ. Но молителят спечелил делото като вдигнал тежко обгорялата си ръка и казал: "Аз имам само един аргумент: ето го." Оказал се добър баща, но и малкото момченце никога не се уморявало да слуша как татко му го спасил от огъня. А най-много обичало да слуша за обгоряната ръка.

   Един ден заедно с новия си баща то посетило художествена изложба. Едно от платната особено го заинтересувало - Исус, Който укорявал Тома за неверието му, като държал протегната наранената си ръка.   

- Разкажи ми за тази картина, татко!

- Не, не за тази!

- Защо?

- Защото аз не вярвам в нея.

- Но ти не вярваш историята за голямото чудовище и пак ми я разказа.

Тогава баща му отстъпил и му разказал историята за срещата на Тома с Исус. А момченцето казало:

-Ами тя е също както с мене и тебе, татко. И продължило:

-Не е хубаво, дето този Тома не е повярвал на добрия човек, който умрял за него. Какво би било, ако бяха ми разказали как си ме спасил от огъня, а аз им кажа, че не вярвам. Нали не е хубаво?

Бащата не могъл да избегне здравата логика на малкото дете.

Той употребил собствената си обгоряна ръка, за да спечели малкото детско сърце. Би ли могъл да се съпротивлява на прободената ръка на Човека, Който е умрял за самия него и да говори, че Той не е извършил това?




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraszah
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1083528
Постинги: 1122
Коментари: 19
Гласове: 718
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930